IDENTIFYING DATA 2023_24
Subject (*) LES TIC I EL TURISME DEL VI, ENOTURISME 2.0 Code 19635107
Study programme
Innovació en Enoturisme (Erasmus Mundus) (2016)
Cycle 2n
Descriptors Credits Type Year Period Exam timetables and dates
6 Obligatòria Primer 2Q
Modality and teaching language
Department Bioquímica i Biotecnologia
Coordinator
BELTRAN CASELLAS, GEMMA
E-mail gemma.beltran@urv.cat
Lecturers
BELTRAN CASELLAS, GEMMA
Web http://http://www.wintour-master.eu/en/what-is-wintour/structure-curriculum/
General description and relevant information

Aquesta assignatura s'imparteix a la Universitat de Burdeus


Competències
Type A Code Competences Specific
 A6 Dominar l’aplicació de les noves tecnologies en el camp de l’enoturisme.
Type B Code Competences Transversal
 CT1 Desenvolupar l’autonomia suficient per a treballar en projectes d’investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques dins el seu àmbit temàtic.
 CT2 Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació.
Type C Code Competences Nuclear

Resultats d'aprenentage
Type A Code Learning outcomes
 A6 Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar.
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències bàsiques, transversals i específiques.
Type B Code Learning outcomes
 CT1 L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte. (Procés)
L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts. (Memòria / Informe)
L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM). (Defensa)
 CT2 Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. (Ser digital)
Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. (Cercar)
Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. (Organitzar)
Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear)
Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. (Compartir)
Type C Code Learning outcomes

Continguts
Topic Sub-topic
Disseny de webs i localització

Promoció on-line i vendes. Botigues virtuals.
Mitjans de comunicació socials. Rol de “community manager”
Reptuació a la xarxa. Reconeixement social.
Serveis basats en la localització i eines de recomanació.

Planificació
Methodologies  ::  Tests
  Competences (*) Class hours
Hours outside the classroom
(**) Total hours
Activitats Introductòries
0 0 0
Seminaris
0 0 0
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
0 0 0
Pràctiques a través de TIC
0 0 0
Pràctiques de camp/sortides
0 0 0
Atenció personalitzada
0 0 0
 
 
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher.
(**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Metodologies
Methodologies
  Description
Activitats Introductòries
Seminaris
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
Pràctiques a través de TIC
Pràctiques de camp/sortides
Atenció personalitzada

Atenció personalitzada
Description
Laurence Geny

Avaluació
Methodologies Competences Description Weight        
Others  

Qüestionaris curts o llargs Qüestions pràctiques/problemes

50%

50%
 
Other comments and second exam session

Fonts d'informació

Bàsica

Social Media Best Practices In Travel Marketing. By Philippe Bussière, Frédéric Gonzalo. Phare36 editors, 2015. ISBN 9780994750211.


The Social Media Marketing Book Paperback.  By Dan Zarrella. OReily media, 2010. ISBN: 1107008417  
Complementària

Recomanacions


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.