Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas | | A1.1 |
Aplicar efectivamente el conocimiento de las materias básicas, científicas y tecnológicas propias de la ingeniería. |
| A4.5 |
Conocimientos de los fundamentos de la electrónica (RI5) |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales | | B1.1 |
Comunicar información de manera clara y precisa a audiencias diversas. |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
Resultados de aprendizaje |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| A1.1 |
Aplica correctamente los fundamentos de la electrónica.
| | A4.5 |
Conoce los fundamentos de automatismos y métodos de control.
|
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| B1.1 |
Planifica la comunicación: genera ideas, busca informaciones, selecciona y ordena la información, realiza esquemas, determina el tipo de público, los objetivos de comunicación,...
Redacta documentos con el formato, contenido, estructura, corrección lingüística, registro adecuado e ilustra conceptos utilizando correctamente las convenciones: formatos, títulos, pies, leyenda,...
|
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
tema |
Subtema |
1. Fonaments d'Eletrònica basica.
2. Fonaments d'Electrònica digital
3. Fonaments d'Automització i control
4. Aplicacions. |
|
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Actividades introductorias |
|
1 |
0 |
1 |
Sesión magistral |
|
14 |
23 |
37 |
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria |
|
7 |
14 |
21 |
Proyectos |
|
1 |
10 |
11 |
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Pruebas mixtas |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Actividades introductorias |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura. |
Sesión magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria |
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Proyectos |
Realització d'un projecte |
Atención personalizada |
El professor clarifica dubtes que tinguin els alumnes dins dels horaris de consulta |
descripción |
L’atenció a l’estudiant es realitzarà mitjançant reunions online, en horaris concertats prèviament per correu electrònic, o mitjançant altres eines virtuals. També, si les circumstàncies ho permeten, s'atendrà personalment a l'alumne en hores de consulta en el despatx (348), en l’aula o en el laboratori 003. S'haurà d'avisar prèviament per correu electrònic. |
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Proyectos |
|
Realització i exposició d'un projecte d'electrònica |
20 % |
Pruebas mixtas |
|
Prova tipus test de teoria i de resolució de problemes.
Temes 1, 2, 3 i 4. |
80 % |
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
- Proves tipus test: Es realitzaran dos proves tipus test que avaluaran l'adquisició dels conceptes teòrics de l'assignatura. La primera prova (T1) correspondrà als temes 1 i 2; la segona (T2) als temes 3 i 4. - Proves de resolució de problemes: Es realitzaran dos proves de resolució de problemes. La primera prova (P1) correspondrà als temes 1 i 2; la segona (P2) als temes 3 i 4. - Projecte: Els alumnes hauran de demostrar la capacitat d'exposició (D1) que servirà per avaluar l'adquisició dels conceptes teòrics treballats a l'aula i la capacitat de transmetre informació. Les proves T1 i P1 es realitzaran conjuntament, aproximadament a mitjans del semestre. Les proves T2 i P2 també es realitzaran conjuntament la darrera setmana del semestre. La prova D1 es realitzarà la darrera setmana del semestre. Avaluació contínua: Per aprovar l'assignatura cal obtenir una qualificació com a mínim de 5. Per a fer la mitja de les notes de la matèria, cal treure una nota igual o superior a 3.5 en cada un dels cinc ítems d'avaluació. Considerant aquest aspecte, la qualificació final serà: QF = 0,20 • (T1+T2+P1+P2+D1) En la segona convocatòria de la matèria, l'alumne s'haurà de presentar a una prova mixta de tipus test i de problemes final. Per realitzar les proves d'avaluació, no es podrà fer ús d'una calculadora, apunts ni es podran utilitzar dispositius electrònics i/o de comunicacions. Els exàmens es realitzaran de forma presencial. A causa de l'emergència sanitària, en cas de confinament o de restriccions en la mobilitat, les activitats avaluatives, inclosos els exàmens, es farien online en les dates previstes. En aquest cas, l'alumnat per poder fer l'examen haurà de facilitar l'accés a la seva càmera. En l'espai Moodle podreu consultar la informació actualitzada. Segona convocatòria: En la segona convocatòria de la matèria, l'alumnat s'haurà de presentar a una prova mixta de tipus test i/o de problemes d'aquelles parts de la matèria amb una nota igual o inferior a 3.5. |
Básica |
Ángel Zetina M., Ángel Zetina C., Electrónica básica, 1999, Limusa/noriega
Ballester Berman, Josep David, Electrónica básica, 2006, Universidad de Alicante
Almudena López Dirado,...[et al.], Circuitos electrónicos básicos, 2011, Universidad de Alcalá
Gerhard Wolf, Electrónica Digital, 1974, Marcombo
Pablo A Daneri, PLC: automatización y control industrial, 2000, Editorial Hispano Americana HASA
|
|
Complementaria |
|
|
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|