Type A
|
Code |
Competences Specific |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
Topic |
Sub-topic |
Cinemàtica d'un punt i d'un sòlid al pla. |
|
Dinàmica del sòlid.
|
|
Transmissió del moviment. |
|
Vibracions d'un grau de llibertat |
|
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Introductory activities |
|
0.5 |
0.5 |
1 |
Lecture |
|
19 |
28 |
47 |
Problem solving, exercises in the classroom |
|
8 |
14 |
22 |
Personal attention |
|
0.5 |
1.5 |
2 |
|
Practical tests |
|
0 |
2 |
2 |
Extended-answer tests |
|
0 |
1 |
1 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Introductory activities |
- Exposició d'objectius
- Planificació de l'assignatura
- Explicació de les proves avaluatories
- Definició de la materia a desenvolupar |
Lecture |
- Exposició de continguts teòrics a l'aula
- Discusió sobre elements actuals que afectin al contingut teòric de la materia
- Exposició mitjançant recursos audiovisuals d'algunes de les parts teòriques per part del professor |
Problem solving, exercises in the classroom |
- Proposta per part del professor d'exercicis i problemes a resoldre tot aplicant els coneixements teòrics exposats a les sesions magistrals |
Personal attention |
- Resolució de dubtes de forma individual als alumnes que aixì ho plantegin al despatx d'atenció a l'alumnat |
Description |
L'atenció personalitzada es realitzarà en l'horari de consultes establert per el porfessor a principi de curs.
Per alumnes Erasmus, es possible fer una atenció personalitzada en anglès. |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Practical tests |
|
Resolució de problemes de forma individual |
25% |
Extended-answer tests |
|
Dos exàmens parcials amb resolució de problemes i casos pràctics amb aplicació dels conceptes apresos a classe. |
75%
|
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
AVALUACIÓ CONTINUADA La nota mínima de la segona prova de desenvolupament (segon examen parcial) és un 3 per poder fer mitja amb les altres proves de l'avaluació continua. Per poder aprovar l'assignatura és necessari una nota mitjana igual o superior a 4 entre les dos proves de desenvolupament i haver entregat un mínim de problemes PBL. SEGONA CONVOCATÒRIA: En la 2ª convocatòria l'alumne s'examinarà del contingut global de l'assignatura en un únic examen (100 % de la nota). En el cas de que un alumne hagi participat activament en l'avaluació continua i sempre a criteri del professor, els resultats obtinguts de les proves d'avaluació durant el curs comptaran, si li són favorables, en la nota final de la segona convocatòria. Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells electrònics que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista |
Basic |
Ferdinand P. Beer, Mecanica vectorial para ingenieros ()Dinámica), septima, Mc Graw Hill
Joseph Edward Shigley, Teoria de máquinas y mecanismos , 2ª, Ma Graw Hill
Enrique Sanmiguel, Analisis de Mecanismos Planos, 1ª, Paraninfo
|
|
Complementary |
A. Simon, Fundamentos de teoria de aquinas, 2ª, Bellisco
Hamilton H. Mabie, Mecanismos y dinámica de maquinaria, 2ª, Limusa
Roque Calero Pérez, Fundamentos de Máquinas y Mecanismos, , Mc Graw Hill
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|