Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas | | A1.1 |
Aplicar coneixements en la direcció d'empreses amb contextos d'empreses tecnològiques i de les seves àrees funcionals, atès el caràcter multidisciplinari i d'indefinició del procés d'innovació tècnica i científica. |
| A1.4 |
Aplicar mètodes d'anàlisi teòrics i empírics avançats per a la presa de decisions empresarials. |
| A2.2 |
Dissenyar e implementar una estratègia de recursos humans que inclogui la gestió de capital humà amb responsabilitat social, en l'àmbit multidisciplinari de l'empresa tecnològica i industrial. |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales | | B2.3 |
Crear un entorn adequat per al desenvolupament individual. |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| A1.1 |
Analitza els problemes organitzacionals de caràcter multiorganizacional i multinivell d'una empresa tecnològica i d'explotació de la innovació, des d'una perspectiva estratègica avançada, adequada per a un entorn multidisciplinari i canviant.
| | A1.4 |
Pren decisions empresarials aplicant la tècnica més adequada segons la situació, fent servir la metodologia precisa per formular judicis a partir d'informació incompleta o limitada, a l'entorn de l'empresa tecnològica i industrial.
| | A2.2 |
Aplica les diferents teories sobre estratègies corporatives en entorns globals incerts i canviants, a l'adreça d'empreses de caràcter tecnològic i industrial.
|
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| B2.3 |
Coneix les eines per a la creació d'un entorn que estimula el desenvolupament individual dels membres d'una organització, atenent a la multidisciplinareidad pròpia de l'empresa tecnològica basada en l'explotació de la innovació.
|
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
tema |
Subtema |
1. Gestió i tipus d'empreses |
|
2. Estratègia empresarial |
|
3. Avaluació de les idees de negoci en el marc d'un pla de viabilitat i un pla de negoci |
|
4. Anàlisi intern i anàlisi extern |
|
5. Proposta de model de negoci: elements i eines clau |
|
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0.5 |
1.5 |
Sessió Magistral |
|
20 |
26 |
46 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
20 |
26 |
46 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves mixtes |
|
3 |
15 |
18 |
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura. S'explica els objectius, continguts, metodologies i criteris d'avaluació. Exposició dels continguts de l'assignatura. Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. |
Atenció personalitzada |
Utilització de les hores d'atenció a l'alumne per resoldre qüestions i dubtes concrets. |
descripción |
Les tutories es realitzaran al despatx del professor. L'horari d'atenció es comunicarà el primer dia de classe. |
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
Anàlisi i resolució d'exercicis proposats. |
45 |
Proves mixtes |
|
Prova integral que inclourà una exposició oral per part dels estudiants d'un tema concret o d'un treball (prèvia presentació escrita) i un examen final. |
55 |
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
La segona convocatòria consistirà en un examen final (50%) i el lliurament dels exercicis i el treball (incloent la presentació oral (50%). Si els exercicis (incloent presentació oral) s'ha lliurat anteriorment, la nota es mantindrà. |
Bàsica |
Luís M. Cabral, Introduction to Industrial Organization, 2000, MIT Press
John R. Schermerhorn, Jr., Introduction to Managment, 12th, Wiley
Pizzey, A., Accounting and finance : a firm foundation, 2001, New York : Continuum.
Afuah, A., Innovation management : strategies, implementation and profits , 2003, New York: Oxford University Press
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|