Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas | | A1.4 |
Aplicar mètodes d'anàlisi teòrics i empírics avançats per a la presa de decisions empresarials. |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales | | B2.1 |
Liderar i definir equips multidisciplinaris capaços de resoldre canvis tècnics i necessitats directives en contextos nacionals i internacionals i entorns poc definits. |
| B2.2 |
Proporcionar propòsit i direcció. Influir i guiar a altres per millorar el rendiment i aconseguir objectius. |
| B3.1 |
Treballar en equip de forma col·laborativa, amb responsabilitat compartida en equips multidisciplinaris, multilingües i multiculturals i en entorns complexos. |
| B3.2 |
Resoldre els conflictes de manera constructiva. |
| B4.1 |
Posseir les habilitats de l'aprenentatge autònom per mantenir i millorar les competències pròpies de la titulació que permetin el desenvolupament continu. |
| B5.2 |
Resoldre problemes complexos de manera crítica, creativa i innovadora, en contextos multidisciplinars. |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| A1.4 |
Sap aplicar instruments de l'anàlisi estratègica per a la presa de decisions en situacions complexes pròpies de l'entorn tecnològic i l'explotació de la innovació.
|
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| B2.1 |
Coneix instruments per al lideratge en entorns d'incertesa.
| | B2.2 |
Sap desenvolupar estratègies per influir als altres en contextos multidisciplinaris
| | B3.1 |
Assumeix la responsabilitat del resultat del treball de l'equip i no únicament de la seva part.
Sap organitzar el treball de manera col·laborativa en contextos complexos i multidisciplinaris.
| | B3.2 |
Resol els conflictes que apareixen en el treball en equip de forma constructiva.
| | B4.1 |
Desenvolupa la capacitat de pensar estratègicament aprofitant els coneixements tècnics i les eines de presa de decisions.
| | B5.2 |
Sap dissenyar estratègies empresarials en un marc tecnològic, en contextos complexos i de manera crítica.
|
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
tema |
Subtema |
Jocs d'habilitat |
|
Jocs d'atzar
|
|
Presa de decisions seqüencials |
|
Presa de decisions simultànies
|
|
Jocs motius mixtos per a dues persones |
|
Estratègies contínues |
|
Estratègies mixtes |
|
Jocs repetits
|
|
Jocs multi-personals |
|
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Videoconferència |
|
13 |
0 |
13 |
Presentacions / exposicions |
|
2 |
15 |
17 |
Treballs |
|
4 |
12 |
16 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
0 |
5 |
5 |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada |
|
0 |
15 |
15 |
Atenció personalitzada |
|
1.5 |
2 |
3.5 |
|
Proves mixtes |
|
2 |
2 |
4 |
Proves de validació |
|
0.5 |
0 |
0.5 |
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Activitats Introductòries |
Introducció en la assignatura i el sistema d'avaluació. |
Videoconferència |
Exposició de continguts de l'assignatura, presentació d’activitats, resolució de problemes i dubtes mitjançant videoconferència. Aquesta activitat requereix presència síncrona d’estudiants i professorat. El seu desenvolupament permet diferents graus d’interactivitat en funció dels objectius pretesos. Aquesta activitat pot ser enregistrada en el moment del seu desenvolupament per tal de posar-la a disposició dels estudiants a l’aula virtual i facilitar-ne la seva consulta posterior. |
Presentacions / exposicions |
Presentació d'un treball per part dels estudiants. |
Treballs |
Treballs que realitza el estudiant. |
Resolució de problemes, exercicis |
Anàlisi i resolució d'un problema o exercici pràctic concret relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada |
Lectura i treball de documentació publicada en diversos formats. Aquesta pot ser seleccionada o elaborada pel professorat, amb l’objectiu de facilitar a l’estudiant el desenvolupament de les competències de caire més teòric i aquells coneixements necessaris per al desenvolupament d’activitats pràctiques. |
Atenció personalitzada |
Consulta dels estudiants sobre les problemes, el treball i altres continguts de la assignatura. |
descripción |
En el horari de consulta els estudiants poden fer preguntes respecte als continguts de la assignatura. Les consultes es farán al despatx del professor en el horari establert o concertant hora prèviament.
Aquest curs acadèmic, les consultes es faran de forma online.
|
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Presentacions / exposicions |
|
Exposició oral per part de l'estudiant d'un tema concret o d'un treball (prèvia presentació escrita). |
10% |
Treballs |
|
Treballs que realitza l'estudiant |
20% |
Resolució de problemes, exercicis |
|
Anàlisi i resolució d'un problema o exercici pràctic concret relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
20% |
Proves mixtes |
|
Proves que combinen preguntes de desenvolupament, preguntes objectives de preguntes curtes i/ proves objectives tipus test. |
50% |
Proves de validació |
|
Activitats per a confirmar la identitat de l'estudiant i validar que és l'autor de determinades proves d'avaluació realitzades al llarg del curs. |
|
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
Per a la segona convocatòria, els estudiants han de passar un examen (60%) i han de lliurar un cas pràctic (40%). Si l'estudi de cas s'ha lliurat anteriorment, es pot conservar la nota.
------ En les proves d'avaluació (presentacions, exàmens, qüestionaris, etc...), és possible que se li sol·liciti l'ús de la càmera del seu ordinador. L'estudiant haurà d'assegurar-se de que tota la seva cara estigui visible durant la durada de la proba d'avaluació (presentacions, exàmens, qüestionaris, etc...). Els estudiants han de tenir ordinador, webcam i micròfon que funcionin i suficient connexió d'internet.
|
Bàsica |
Dixit, Skeath, Reiley, Games of strategy, 3er, Norton
Bierman, Fernandez, Game theory with economic applications, 2nd, Addison-Wesley
|
|
Complementària |
|
|
|
Otros comentarios |
Students must have a working webcam, microphone and sufficient internet connection. |
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|