Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1.1 |
Aplicar coneixements en la direcció d'empreses amb contextos d'empreses tecnològiques i de les seves àrees funcionals, atès el caràcter multidisciplinari i d'indefinició del procés d'innovació tècnica i científica. |
| A1.4 |
Aplicar mètodes d'anàlisi teòrics i empírics avançats per a la presa de decisions empresarials. |
| A2.2 |
Dissenyar e implementar una estratègia de recursos humans que inclogui la gestió de capital humà amb responsabilitat social, en l'àmbit multidisciplinari de l'empresa tecnològica i industrial. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B1.1 |
Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències. |
| B2.3 |
Crear un entorn adequat per al desenvolupament individual. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1.1 |
Analitza els problemes organitzacionals de caràcter multiorganizacional i multinivell d'una empresa tecnològica i d'explotació de la innovació, des d'una perspectiva estratègica avançada, adequada per a un entorn multidisciplinari i canviant.
| | A1.4 |
Pren decisions empresarials aplicant la tècnica més adequada segons la situació, fent servir la metodologia precisa per formular judicis a partir d'informació incompleta o limitada, a l'entorn de l'empresa tecnològica i industrial.
| | A2.2 |
Aplica les diferents teories sobre estratègies corporatives en entorns globals incerts i canviants, a l'adreça d'empreses de caràcter tecnològic i industrial.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1.1 |
Usa els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral (comunicació no verbal i ús de la veu).
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes (construcció del discurs).
Produeix un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori (eficàcia).
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques (qualitat).
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes (construcció del discurs).
Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes (eficàcia).
| | B2.3 |
Coneix les eines per a la creació d'un entorn que estimula el desenvolupament individual dels membres d'una organització, atenent a la multidisciplinareidad pròpia de l'empresa tecnològica basada en l'explotació de la innovació.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Gestió i tipus d'empreses
Estratègia empresarial
Avaluació de les idees de negoci en el marc d'un pla de negoci
Anàlisi intern
Anàlisi extern
Model de negoci
Cadena de valor de Porter |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
1 |
2 |
Sessió Magistral |
|
10 |
21 |
31 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
15 |
21 |
36 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves mixtes |
|
3 |
2 |
5 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura. S'explica els objectius, continguts, metodologies i criteris d'avaluació. Exposició dels continguts de l'assignatura. Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. |
Atenció personalitzada |
Utilització de les hores d'atenció a l'alumne per resoldre qüestions i dubtes concrets. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
Anàlisi i resolució d'exercicis proposats. |
50 |
Proves mixtes |
|
Prova integral que inclourà una exposició oral per part dels estudiants d'un tema concret o d'un treball (prèvia presentació escrita) i un examen final |
50 |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
La segona convocatòria consistirà en un examen final (50%) i el lliurament dels exercicis i el treball (incloent la presentació oral (50%). Si els exercicis (incloent presentació oral) s'ha lliurat anteriorment, la nota es mantindrà. |
Bàsica |
John R. Schermerhorn, Jr., Introduction to Managment, 12, Wiley
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|