Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1.1 |
Aplicar coneixements en la direcció d'empreses amb contextos d'empreses tecnològiques i de les seves àrees funcionals, atès el caràcter multidisciplinari i d'indefinició del procés d'innovació tècnica i científica. |
| A1.4 |
Aplicar mètodes d'anàlisi teòrics i empírics avançats per a la presa de decisions empresarials. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B1.1 |
Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències. |
| B1.2 |
Adaptar-se als canvis. Modificar el comportament i el mètode de treball en resposta a condicions canviants. |
| B4.1 |
Posseir les habilitats de l'aprenentatge autònom per mantenir i millorar les competències pròpies de la titulació que permetin el desenvolupament continu. |
| B4.2 |
Desenvolupar habilitats per a gestionar la carrera professional. |
| B5.1 |
Desenvolupar l'autonomia suficient per treballar en projectes d'investigació i col·laboracions (científiques, tecnològiques o culturals), dins l'àmbit temàtic. |
| B5.2 |
Resoldre problemes complexos de manera crítica, creativa i innovadora, en contextos multidisciplinars. |
| B5.3 |
Aplicar tecnologies noves i avançades i altres progressos rellevants, amb iniciativa i esperit emprenedor, gestionar i utilitzar la informació de manera eficient. |
| B6.1 |
Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana i com a professional. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1.1 |
Completa un exercici original en l'àmbit de la gestió de les empreses tecnològiques i industrials o d'explotació de la innovació l'economia a través d'una anàlisi en el qual se sintetitzen i integren les competències adquirides en la titulació.
Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques i legals de l'accés a aquesta i el seu ús.
| | A1.4 |
Utilitza tècniques avançades per l'anàlisi econòmica.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1.1 |
Usa els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral (comunicació no verbal i ús de la veu).
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes (construcció del discurs).
Produeix un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori (eficàcia).
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques (qualitat).
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes (construcció del discurs).
Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes (eficàcia).
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient.
Avalua críticament la informació i les seves fonts, i la incorpora a la seva pròpia base de coneixements
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació.
| | B1.2 |
Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació.
| | B4.1 |
Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge
| | B4.2 |
Desenvolupa un projecte acadèmic professional.
| | B5.1 |
Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca o treball.
| | B5.2 |
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges.
| | B5.3 |
Proposa l'aplicació de tecnologies en l'avantguarda de l'àmbit en l'entorn professional.
| | B6.1 |
Incorpora la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant (Igualtat).
Analitza els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional (Medi ambient).
Argumenta basant-se en valors socials i formula propostes compromeses en la millora de la comunitat (Responsabilitat social com a ciutadans).
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Procediments de selecció i assignació |
Procediments |
El
coordinador del TFM publica una llista
dels treballs final de màster (TFM) disponibles pels quals els estudiants poden
aplicar seguint un procediment establert i conegut pels estudiants. La proposta
inclou una breu descripció oberta que es desenvoluparà i s’adaptarà a les
preferències i motivacions del estudiant un cop estigui sota la supervisió del
tutor. Els
estudiants també poden proposar els seu propi TFM mitjançant una sol·licitud
formal. Aquesta sol·licitud
ha de dirigir-se al coordinador del
TFM i ha d'incloure una breu descripció del projecte i el seu abast. La
proposta serà avaluada pel coordinador i haurà de ser acceptada per la
coordinació. En cas que no s’accepti la proposta de treball, la coordinació
convocarà l’estudiant per a reorientar la proposta. Tant
la proposta de la coordinació com la del estudiant podrien desenvolupar-se en
una empresa interessada en donar suport al TFM relacionat amb la seva
activitat. En aquest cas, una persona de contacte de l'empresa serà el tutor
extern. En qualsevol cas, el TFM sempre
es desenvoluparà amb la supervisió i orientació d'un tutor acadèmic assignat
pel coordinador dels TFM. L'estudiant
haurà de seguir el procediments dins els terminis establerts en el campus virtual, aquestes dates són d'obligat
compliment. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
1 |
3 |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
|
15 |
0 |
15 |
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
|
0 |
203 |
203 |
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
|
2 |
2 |
4 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Sessió informativa sobre el contingut i estructura del treball final de màster i dels terminis i la documentació a presentar. |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
Orientació i seguimient del tutor a l'estudiant. |
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
Elaboració d'un treball per part de l'estudiant en el qual es plasmarà l'assoliment de coneixements i competències del màster.
|
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
Lliurament d’un informe via moodle que desenvolupi el TFM. Exposició i defensa oral per part dels estudiants del treball de fi de màster davant d'un tribunal d’avaluació.
Les dates seran publicades a l'espai moodle. |
Mecanismes coordinació/seguiment |
|
Descripció
|
El
sistema i la periodicitat de les tutories seran establerts
conjuntament entre tutor/a i estudiant. El seguiment general s'efectuarà a
través de reunions i contactes i enviament de documentació via e-mal i/o moodle |
Criteris i procediments d’avaluació |
|
Metodologies |
Competències |
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
|
Evaluació tutories acadèmiques i/o externes |
10 |
|
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
|
Evaluació informe escrit |
60 |
|
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
|
Evaluació defensa oral |
30 |
|
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Requisit obligatori per a lliurar l'informe final i defendre el TFM en primera i segona convocatòria: És imprescindible que abans de la presentació (lliurament de l'informe final del TFM) i defensa del TFM el tutor/a hi doni per escrit el vistiplau. |
Bàsica |
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|