Type A
|
Code |
Competences Specific | | A1.1 |
Aplicar coneixements en la direcció d'empreses amb contextos d'empreses tecnològiques i de les seves àrees funcionals, atès el caràcter multidisciplinari i d'indefinició del procés d'innovació tècnica i científica. |
| A2.1 |
Dissenyar estratègies per a l'explotació de la innovació. |
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | B1.1 |
Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències. |
| B2.1 |
Liderar i definir equips multidisciplinaris capaços de resoldre canvis tècnics i necessitats directives en contextos nacionals i internacionals i entorns poc definits. |
| B2.2 |
Proporcionar propòsit i direcció. Influir i guiar a altres per millorar el rendiment i aconseguir objectius. |
| B2.4 |
Integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat d'emetre judicis i presa de decisions, a partir d'informació incompleta o limitada, que incloguin reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques de l'exercici professional. |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| A1.1 |
Comprèn la importància de situar la innovació en el centre del procés empresarial en una empresa tecnològica
| | A2.1 |
Interpreta la gestió de la innovació des de la perspectiva de procés
Estableix les estructures organitzatives que afavoreixen els processos d'innovació a l'empresa.
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| B1.1 |
Usa els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral (comunicació no verbal i ús de la veu).
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes (construcció del discurs).
Produeix un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori (eficàcia).
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques (qualitat).
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes (construcció del discurs).
Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes (eficàcia).
| | B2.1 |
Identifica i explica els comportaments clau per impulsar la millora contínua i la innovació en l'organització
| | B2.2 |
Identifica i explica els comportaments clau per aprofitar el màxim potencial de les persones de l'organització.
| | B2.4 |
Determina i descriu els elements que constitueixen un sistema de gestió excel·lent.
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
Topic |
Sub-topic |
Introducció al lideratge i la gestió del canvi. |
Lideratge al segle 21
Els rols en els processos de canvi
Disseny i comportament organitzacional |
Metodologia de gestió del canvi |
Aspectes humà del canvi
Etapes d'implementació |
Factors psicosocials |
Reaccions al canvi i possibles ressistències
Tècniques de gestió de l'estrès i l'ansietat.
Psicologia organitzacional, comportament organizacional |
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
19 |
23 |
42 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
9 |
22 |
31 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
Introducció a l'assignatura: propòsit, objectius, pla de treball i mètode d'avaluació. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
Estudi de casos y presentació oral de la seva anàlisi. |
Atenció personalitzada |
Guia i resolució de dubtes d'acord amb l'horari d'atenció publicat oportunament. |
Description |
Presencial en horari d'atenció a l'alumnat previa petició per e-mail o moodle, o bé virtual per les mateixes vies |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
Estudi de cas/treball en equip i presetació |
80 |
Others |
|
Presència i participació a classe |
20 |
|
Other comments and second exam session |
Attendance of class is mandatory. The basis for the marks is a team presentation, hence, no second call (individual absence on the day of exam/presentation has to be absorbed by the team) In the second call, the class presence and participation marks will be maintained (accounting for 20%), and the second call assignment a proposed case stydy will account for the remaining 80% |
Bàsica |
John P. Kotter, Leading Change, 2012, Harvard Business School Press
|
Yves Morieux: As work gets more complex, 6 rules to simplify https://archive.org/details/YvesMorieux_2013S |
Complementària |
Dennis N. T, Leading at the Edge, , Perkins
ASIN: B0088EDNMM, Shackleton, ,
Yves Morieux, Six Simple Rules, How to Manage Complexity without Getting Complicated, ,
G.A. Rummler, A.P. Brache, Improving Performanc, ,
John P. Kotter, Leading change, 2012, Harvard Business Shool press
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|