Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas | | A1.1 |
Demostrar un profund coneixement i comprensió de les disciplines pròpies de l'enginyeria ambiental i sostenibilitat energètica. |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales | | B1.1 |
Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències. |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| A1.1 |
Analitza dades cinètiques experimentals i obté lleis i models cinètics. Calcula els paràmetres d'una equació de velocitat a partir de dades experimentals.
Planteja els balanços de matèria i energia en un sistema amb reacció química i desenvolupa els models matemàtics bàsics per a reactors.
Dimensiona reactors discontinus, semicontinus i continus, tant isotèrmics com no isotèrmics, mitjançant resolució analítica i numèrica.
Analitza el comportament dels diferents tipus de reactors quan s'empren individualment, o combinats entre si.
Desenvolupa i resol els models per a reactors heterogenis bifàsics i trifàsics.
|
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, etc.
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, etc.
Utilitza un llenguatge apropiat a la situació.
Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...).
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa.
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa.
Prepara i realtiza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits.
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient.
Avalua críticament la informació i les seves fonts, i la incorpora a la seva pròpia base de coneixements.
Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l 'accés a la informació i el seu ús.
Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació.
|
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
tema |
Subtema |
aspectes termodinàmics en la reacció química |
estequiometria
equilibri
canvis energètics |
balanç de matèria |
amb i sense reacció química |
construcció d'un model cinètic a partir de dades experimentals |
Utilitzant reactors discontinus
utilitzant reactors continus |
disseny de reactors discontinus |
|
disseny de reactors continus |
|
balanç d'energia amb reacció química i aspectes de seguretat. |
|
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
10 |
22 |
32 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
9 |
23 |
32 |
Atenció personalitzada |
|
2 |
4 |
6 |
|
Proves de desenvolupament |
|
2 |
0 |
2 |
Proves de desenvolupament |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Activitats Introductòries |
presentació del curs i feina a realitzar |
Sessió Magistral |
Es presentran els conceptes utilitzant transparències projectades complementades amb treball a la pissarra. |
Resolució de problemes, exercicis |
Resolució de problemes pràctics a classe amb la supervisió del professor. Els alumnes presentaran els resultats en la pissarra.
|
Atenció personalitzada |
Es realitzarà una atenció individualitzada o en petits grups al despatx del professor |
descripción |
Al començament del quadrimestre s'anunciarà l'horari d'atenció personalitzada |
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis |
|
Lliurament d'exercicis |
15% |
Proves de desenvolupament |
|
1er examen parcial individual |
35% |
Proves de desenvolupament |
|
2n examen parcial individual |
50% |
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
La ponderació de la segona convocatòria consistirà enla qualificació dels exercicis lliurats (15%) i un examen final (85%) |
Bàsica |
H. S. Fogler, Essentials of Chemical Reaction Engineering, 1, 2010
|
|
Complementària |
|
|
Asignaturas que se recomienda haber cursado previamente |
EINES ANALÍTIQUES APLICADES A L'ENGINYERIA AMBIENTAL/20735202 | FONAMENTS D'ENGINYERIA QUÍMICA/20735212 |
|
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|