Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Nombres, successions i funcions |
Nombres reals i successions.
Funcions reals de variable real: concepte, continuïtat i representació gràfica. |
Derivació i aplicacions |
Càlcul de derivades.
Fórmula de Taylor.
Càlcul d'extrems. |
Integració i aplicacions |
Càlcul de primitives.
Integral definida i aplicacions. |
Equacions diferencials |
Concepte, tècniques de resolució i aplicacions a problemes científics. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Sessió Magistral |
|
30 |
48 |
78 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
24 |
36 |
60 |
Atenció personalitzada |
|
4 |
0 |
4 |
|
Proves pràctiques |
|
3 |
3 |
6 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura |
Atenció personalitzada |
Els estudiants que ho sol.licitin rebran indicacions personalitzades per part del professor per tal d'ajudar-los a assolir els continguts de l'assignatura |
Descripció |
Atenció als alumnes durant les hores de consulta al despatx del professor. Resposta de dubtes mitjançant el moodle.
A causa de l'emergència sanitària provocada per la COVID-19 poden haver-hi canvis que s'informaran a l'espai Moodle de cada assignatura. En general, en cas de necessitat, podran fer-se consultes via correu electrònic o via videoconferència. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Proves pràctiques |
|
Dues proves parcials. |
50% + 50% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tauletes i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. |
Bàsica |
J. Rogawski, Cálculo, Ed. Reverté, 2012
S. Salas, G. Etgen, E. Hille, Calculus: una y varias variables, Ed. Reverté, 2002
Larson, R.E., Cálculo con geometría análítica,, McGraw Hill, 2006
Edwards, C.H., Penney, D.E., Cálculo con trascendentes tempranas, Pearson Education, 2008
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|