Codi |
|
A6 |
Conèixer els factors biològics i ambientals que afecten als procesos socioeducatius. |
A7 |
Conèixer les caracteristiques fonamentals dels entorns socials i laborals de la intervenció socioeducativa. |
A8 |
Conèixer les bases pedagògiques, psicològiques i sociològiques dels procesos d´intervenció socioeducativa |
A9 |
Conèixer la metodologia de la intervenció socioeducativa així com la metodologia per a la seva avaluació |
A10 |
Identificar i diagnosticar els factors de risc social i els factors de conflicte personal i sociofamiliar. |
A11 |
Utilitzar els procediments i les tècniques adequades per a l´anàlisi de la realitat social. |
A12 |
Utilitzar els procediments i les tècniques adequades per a la detecció de necessitats socioculturals. |
A13 |
Dissenyar programes d´intervenció educativa (individuals, grupals i comunitaris) |
A14 |
Utilitzar les estrategies, els procediments i les tècniques adequades per a la intervenció educativa. |
A17 |
Organitzar i gestionar projectes i serveis socioeducatius. |
A18 |
Produir i gestionar mitjans i recursos per a la intervenció socioeducativa |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
B6 |
Comprometre-se amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional |
B7 |
Comunicar-se de manera efectiva i amb asertivitat a l'entorn laboral i com a ciutadà |
B9 |
Mostrar una actitud empàtica i de confiança cap els subjectes de la intervenció educativa. |
B10 |
Mostrar respecte cap a les opcions vitals dels subjectes de la intervenció educativa. |
B11 |
Mostrar respecte i comprensió cap a les diferents parts implicades en un conflicte. |
B12 |
Evitar actituds paternalistes cap els subjectes de la intervenció, especialment cap els mes desafavorits. |
B13 |
Evitar actituds moralistes i conductes d´adoctrinament dirigides als subjectes de la intervenció. |
B16 |
Motivació per la qualitat |
B17 |
Presa de desicions |
B18 |
Capacitat innovadora, emprenedora i d'adaptació a les noves situacions |
Metodologies :: Proves |
|
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
2 |
0 |
2 |
|
Selecció/assignació del lloc de pràctiques externes |
1 |
0 |
1 |
Estada de pràctiques |
150 |
0 |
150 |
Treballs de pràctiques externes |
0 |
20 |
20 |
Relació amb el tutor de pràctiques intern |
4 |
0 |
4 |
Relació amb el tutor de pràctiques extern |
4 |
0 |
4 |
|
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes |
0 |
0 |
0 |
|
Proves orals |
1 |
0 |
1 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació del programa de practiques. Descripció detallada de les activitats que hauran de fer els alumnes i de les funcions dels tutors. |
Selecció/assignació del lloc de pràctiques externes |
Apareix explicat al pas 3 |
Estada de pràctiques |
L'alumne desenvolupa el projecte d'intervenció educativa que va dissenyar en el Practicum II.
|
Treballs de pràctiques externes |
L'alumne ha de realitzar la segona part de la memòria de pràctiques, és a dir, la part corresponent a la descripció del desenvolupament i avaluació de les seves pràctiques, concretament del projecte d'intervenció educativa que va dissenyar en el Practicum II. Ha d'elaborar també unes conclusions i establir els lligams corresponents amb els continguts adquirits en les diferents assignatures de la titulació |
Relació amb el tutor de pràctiques intern |
Quinzenalment tenen reunions d'assessorament i seguiment amb el tutor intern |
Relació amb el tutor de pràctiques extern |
La relació amb el tutor extern és continuada, ja que és ell/ella qui guia i orienta l'activitat de l'alumne a la institució. |
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes |
|