Objectius |
Competències |
- conèixer la LIJ: la seva història,objectius i valors
-possibilitar la familiarització amb textos adequats a les edats dels nens
-tenir coneixements necessariper poder orentar i estimuñlar la lectura dels escolar |
|
|
|
Tema |
Subtema |
1.- Història de La LIJ
2.-Quins llibres han de llegir els nens
3.-Implicacions ideològiques
4.-Il.lustració: estils, tècniques..Lectura visual
5.-Revistes, còmics
6.-Biblioteca escolar
7.-Activitat d´animació lectora |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
0 |
0 |
0 |
|
|
Atenció personalitzada |
|
0 |
0 |
0 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
|
|
Descripció |
Pes |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Ressenya dels llibres llegits Visitesa biblioteques i llibreries Comentari de les visites Treball pràctic d´animació a la lectura Prova de coneixements i |
Bàsica |
Brayant, S, Com explicar contes, 1979, Nova Terra
Baró, M.: Mañà, T., Formar-se per imformar-se, 1994, Rosa Sensat
Rodari, G., Gramàtica de la ..., 1987, Aliorna
Castillo,M., Grans il.lustradors..., 1997, Altafulla
Colomer, T., Introducción a la L.I., 1999, Síntesis
Valriu, T., Introducción de la L. I. J.., 1994, Pirene
Centelles, J., La bibliotexa el cor..., 2005, Rosa Sensat
Proop, V., Las raices históricas..., 1997, Fundamentos
Janer Manila, G., Pedagogia de la..., 1989, Altafulla
Duran, T,: Ros, R., Primeres Literatures, 1999, Pirene
Betelheim, B., Psicoanalisis de los cuentos de hadas, 1977, Crítica
Amades, J., Rondallística, 1974, Selecta
|
|
Complementària |
|
|
|