DADES IDENTIFICATIVES 2006_07
Assignatura IDIOMA ESTRANGER I LA SEVA DIDÀCTICA I (ANGLÈS) Codi 11101027
Ensenyament
Mestre Especialitat en Educació Física (1997)
Cicle 1er
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període
4.5 3 1.5 Troncal Segon Segon
Llengua d'impartició
Castellà
Departament Filologies Romaniques
Coordinador/a
DE LAS CUEVAS GONZALEZ, JULIAN MARIA
Adreça electrònica julian.delascuevas@urv.cat
Professors/es
DE LAS CUEVAS GONZALEZ, JULIAN MARIA
Web
Descripció general i informació rellevant Informar y capacitar al alumno con los conocimientos básicosde la enseñanza del inglés en la Educación Primaria

Competències
Codi  
A
A

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Capacitar al alumno con las destrezas docentes básicas por medio de : -un conocimiento teórico de los componentes que conforman la enseñanza-aprendizaje de la lengua inglesa -una aplicación práctica de los principios teóricos de la enseñanza-aprendizaje del inglés A33
A34

Continguts
Tema Subtema
1.-Teorías de la adquisición de la lengua primera Teorías básicas
2.- Teorías de aprendizaje de la L2 (Inglés) Teorías básicas
3.- Factores que afectan el aprendizaje de la L2 (Inglés) Espectos de la personalidad
4.- El proceso de aprendizaje-adquisición de la L2-L3 Interlengua
5.- Métodos y enfoques Análisis

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries
4 0 4
 
Sessió Magistral
26 52 78
Pràctiques a laboratoris
15 15 30
 
Atenció personalitzada
0 0 0
 
Proves objectives de tipus test
0 2 2
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentación de los contenidos y objetivos de la asignatura
Sessió Magistral Exposición, análisis y comentarios de los temas del programa
Pràctiques a laboratoris Exposición y análisis de pautas y actividades didácticas conducentes a la elaboración de una unidad de programación por parte del alumno. Visualización de un video de una clase real y comentarios sobre ella.

Atenció personalitzada
 
Descripció

Avaluació
  Descripció Pes
Proves objectives de tipus test
 
Altres comentaris i segona convocatòria

-Se evaluará mediante el proceso y los objetivos conseguidos, la participación activa y el trabajo personal y en grupo.


Fonts d'informació

Bàsica RICHARDS,J & RODGERS,T, APPROACHES AND METHODS IN LANGUAGE TEACHING, 1984, C.U.P.
- Departament d'Ensenyament. Generalitat de Catalunya, CURRICULUM. EDUCACIÓ PRIMARIA. (Anglés), 1992, Departament d'Ensenyament. Generalitat de Cataluny
STERN, H.H, FUNDAMENTAL CONCEPTS OF LANGUAGE TEACHING, 1983, O.U.P
LIGHTBOWN, Patsy M. & SPADA, Nina, HOW LANGUAGES ARE LEARNED, 1999, Revised Edition.O.U.P.

Complementària

Recomanacions