DADES IDENTIFICATIVES 2012_13
Assignatura (*) IDIOMA ESTRANGER I LA SEVA DIDÀCTICA I (ANGLÈS) Codi 11101027
Ensenyament
Mestre Especialitat en Educació Física (1997)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període
4.5 3 1.5 Troncal Segon Segon
Llengua d'impartició
Català
Departament Filologies Romàniques
Coordinador/a
VERRIER DELAHAIE, JAIME
Adreça electrònica jaime.verrier@urv.cat
Professors/es
VERRIER DELAHAIE, JAIME
Web
Descripció general i informació rellevant Informar y capacitar al alumno con los conocimientos básicosde la enseñanza del inglés en la Educación Primaria
Com a conseqüència de l'extinció del pla d'estudi que estàs cursant, en aquesta assignatura només tindràs dret a examen. Per conèixer la data de realització de l'examen consulta a l'apartat d'horaris de les assignatures. En cas d'haver de sol·licitar convocatòria extraordinària recorda que per poder matricular aquest dret d'examen hauràs de presentar una sol·licitud a la secretaria del teu Campus/Centre.

Continguts
Tema Subtema
1.-Teorías de la adquisición de la lengua primera Teorías básicas
2.- Teorías de aprendizaje de la L2 (Inglés) Teorías básicas
3.- Factores que afectan el aprendizaje de la L2 (Inglés) Espectos de la personalidad
4.- El proceso de aprendizaje-adquisición de la L2-L3 Interlengua
5.- Métodos y enfoques Análisis

Atenció personalitzada
Descripció

Avaluació
 
Altres comentaris i segona convocatòria

-Se evaluará mediante el proceso y los objetivos conseguidos, la participación activa y el trabajo personal y en grupo.


Fonts d'informació
Bàsica RICHARDS,J & RODGERS,T, APPROACHES AND METHODS IN LANGUAGE TEACHING, 1984, C.U.P.
- Departament d'Ensenyament. Generalitat de Catalunya, CURRICULUM. EDUCACIÓ PRIMARIA. (Anglés), 1992, Departament d'Ensenyament. Generalitat de Cataluny
STERN, H.H, FUNDAMENTAL CONCEPTS OF LANGUAGE TEACHING, 1983, O.U.P
LIGHTBOWN, Patsy M. & SPADA, Nina, HOW LANGUAGES ARE LEARNED, 1999, Revised Edition.O.U.P.

Complementària

(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent