DADES IDENTIFICATIVES 2007_08
Assignatura PRÀCTICUM I Codi 11151013
Ensenyament
Pedagogia (2002)
Cicle 1er
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període
6 0 6 Troncal Tercer Primer
Llengua d'impartició
Departament Pedagogia
Coordinador/a
JIMÉNEZ GONZÁLEZ, JOSÉ MIGUEL
Adreça electrònica josemiguel.jimenez@urv.cat
nieves.angles@urv.cat
Professors/es
JIMÉNEZ GONZÁLEZ, JOSÉ MIGUEL
ANGLES VIRGILI, NIEVES
Web
Descripció general i informació rellevant El plantejament del Practicum de la llicenciatura en Pedagogia pretén la constatació practica dels coneixements que a nivell teòric es van assolint. És el conjunt d'activitats que tenen per finalitat posar en contacte l'estudiant amb el mon laboral. En aquest curs de la llicenciatura, durant el primer quadrimestre, l'alumne coneixerà quines son les possibles sortides professionals, i coneixerà directament algun centre o institució educativa. OBJECTIUS 1. Conèixer els àmbits d’intervenció professional relacionats amb la llicenciatura de Pedagogia. 2. Prendre consciència de les funcions que es demanen a! pedagog/a en relació amb els diferents àmbits que inclou la professió. . 3. Comprendre els diferents aspectes que integren l'activitat professional: serveis, programes, organització, funcions, etc. . 4. Conèixer l'estructura organitzativa d'un centre o institució educativa. . 5. Conèixer les característiques dels subjectes o dels grups als quals s’adreça la intervenció educativa. . 6. Desenvolupar la reflexió crítica davant d'una realitat educativa amb una actitud oberta i receptiva.

Competències
Codi  

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències

Procediments de selecció
Procediments

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries 0 0 0
 
Selecció de posició de pràctiques 0 0 0
Estada / execució de pràctiques 0 0 0
Treballs 0 0 0
Relació amb el tutor de pràctiques intern 0 0 0
Relació amb el tutor de pràctiques extern 0 0 0
 
Mecanismes de coordinació i seguiment 0 0 0
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Pla específic d'actuació
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries
Selecció de posició de pràctiques
Estada / execució de pràctiques
Treballs
Relació amb el tutor de pràctiques intern
Relació amb el tutor de pràctiques extern
Mecanismes de coordinació i seguiment

Mecanismes coordinació/seguiment
 
Descripció

Avaluació
  Descripció Pes
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions