Codi |
|
A3 |
Conèixer les bases teòriques i epistemològiques dels processos educatius i formatius. |
A4 |
Conèixer els fonaments i la metodologia d’avaluació, referida a programes, contextos, processos, productes, professionals, institucions i/o organitzacions i sistemes educatius. |
A5 |
Conèixer els fonaments teòrics i metodològics sobre la construcció, validació i ús d’instruments de mesurament educatiu. |
A7 |
Conèixer els models, principis i enfocaments de l’orientació educativa, escolar i professional en contextos educatius diversos. |
A12 |
Conèixer les fonts relatives al treball pedagògic en els seus diversos àmbits, saber accedir a elles i gestionar-les. |
A14 |
Fonamentar el disseny de mitjans didàctics i de contextos educatius, dissenyar i avaluar la seva utilització. |
A15 |
Dissenyar programes d’intervenció, orientació i formació adaptats ales característiques diferencials de subjectes i situacions en els diversos trams del sistema educatiu i àrees curriculars. |
A16 |
Avaluar programes d’intervenció i orientació psicopedagògica. |
A17 |
Dissenyar i aplicar tècniques i instruments de diagnòstic i detecció de varibales que justifiquen una acció educativa concreta. |
A20 |
Avaluar processos d’orientació adaptats a les característiques diferencials dels subjectes, contextos i models d’orientació. |
A27 |
Realitzar la gestió professional dels recursos humans, materials i funcionals en entorns d’educació i formació. |
B1 |
Aprendre a aprendre |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
B6 |
Comprometre-se amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional |
B7 |
Comunicar-se de manera efectiva i amb asertivitat a l'entorn laboral i com a ciutadà |
B9 |
Capacitat d’anàlisi i síntesi |
B10 |
Organització i planificació |
B11 |
Gestió de la informació |
B12 |
Capacitat de presa de decisions |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia |
Objectius |
Competències |
1. Adquirir els coneixements bàsics del programa plantejat |
A7 A12 A20
|
B1 B2 B12
|
C2 C5
|
2. Conèixer els fonaments de l'Orientació Professional |
A3 A7
|
B3 B9 B11
|
C2 C5
|
3. Dissenyar, planificar, aplicar i avaluar un programa d'Orientació Professional |
A4 A5
|
B10 B11 B12
|
C2 C5
|
4. Aplicar els continguts de la matèria en la realització de treballs pràctics |
A15 A16 A17
|
B2 B4
|
C2 C5
|
5. Ser capaç d'elaborar un informe psicopedagògic professional |
A20 A27
|
B6 B9 B11
|
C2 C5
|
6. Crear un espai col·laboratiu per a la reflexió i anàlisi sobre iniciatives d'ocupació i autoocupació |
A7 A14
|
B5 B6
|
C2 C5
|
7. Capacitar l'alumne en el disseny i construcció del seu projecte personal d'inserció laboral |
A12
|
B6 B7 B12
|
C2 C5
|