Referent al centre educatiu |
- Trets d’identitat
- Projecte educatiu de centre
- Organigrama
- Òrgans de gestió i coordinació
- Consell escolar
- Claustre
- Equip directiu
- Òrgans col.legiats i unipersonals
- Altres càrrecs
- Documents que regeixen la vida del centre
- Programació general del centre
- Projecte lingüístic
- Pla d’acció tutorial
- Pla d’acollida
- Reglament de règim interior
- Programacions didàctiques
- Atenció a les necessitats educatives de l’alumnat
- Atenció a la diversitat
- Atenció a l’alumnat amb necessitats educatives especials
- Atenció a l’alumnat nouvingut
- Recursos organitzatius i metodològics
- Agrupaments
- Treball per racons
- Tallers
- Treball per projectes
- Grups cooperatius
- Aules obertes
- Unitats d’escolarització compartida
- La convivència al centre
- Drets i deures de l’alumnat
- Prevenció i gestió de conflictes
- Assistència i seguiment de l’absentisme de l’alumnat
- Avaluació de centre
- El mestre o professor, la mestra o professora
- Funció docent
- Funció tutorial
- Relació amb les famílies
- Formació permanent
- Recursos organitzatius i metodològics
- Agrupaments
- Treball per racons
- Tallers
- Treball per projectes
- Grups cooperatius
- Aules obertes
- Unitats d’escolarització compartida
- La convivència al centre
- Drets i deures de l’alumnat
- Prevenció i gestió de conflictes
- Assistència i seguiment de l’absentisme de l’alumnat
- Avaluació de centre
- El mestre o professor, la mestra o professora
- Funció docent
- Funció tutorial
- Relació amb les famílies
- Formació permanent
|
Referent a l’organització del curs |
- Calendari escolar i vacances
- Horari setmanal
- Horari lectiu
- Horari d’utilització del centre: activitats complementàries i extraescolars
- Atribució de tasques al professorat
- Coordinació primària-secundària
- Plans que singularitzen el centre
|
Referent a l’Escola i Territori |
- Plans educatius d’entorn
- Ús social del centre
- Altres iniciatives escola-territori
|