Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Unitat temàtica I. Introducció i conceptes generals. |
|
Unitat temàtica II. Intel·ligència |
Què és la Intel·ligència?
Teories sobre la Intel·ligència
Determinants i mesura de la Intel·ligència
Capacitats mentals i diversitat humana
|
Unitat temàtica III. Creativitat |
Què és la Creativitat?
Teories sobre la Creativitat
Determinants i mesura de la Creativitat
Desenvolupament de la creativitat a través de la pràctica
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Seminaris |
|
14 |
14 |
28 |
Sessió Magistral |
|
14 |
14 |
28 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
1 |
2 |
|
Proves objectives de tipus test |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte, recollir informació dels alumnes i presentar l’assignatura. |
Seminaris |
Seminaris on es formulen i analitzen problemes, es plantegen debats, lectura d'articles, visionat de materials audiovisuals, i exercicis i casos pràctics, tots ells relacionats amb la temàtica de l'assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura de forma interactiva i participativa introduint elements d'anàlisi i reflexió. |
Atenció personalitzada |
S'ofereix atenció personalitzada a tot l'alumnat (prèvia cita), també mitjançant els fòrums i correu electrònic. |
Descripció |
S'ofereix atenció personalitzada a tot l'alumnat (prèvia cita), també mitjançant els fòrums i correu electrònic. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Seminaris |
|
S’avaluen els coneixements mitjançant una prova tipus test el darrer dia de classe. La participació activa i el treball reflexiu derivat de l'alumne es tindran en compte per arrodonir la nota final |
|
Sessió Magistral |
|
|
|
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
La segona convocatòria consistirà en una prova tipus test |
Bàsica |
Goleman, Daniel, El espíritu creativo, 2016, B de Bolsillo
APA, DSM-5. Guía de Consulta de los Criterios Diagnósticos del DSM-5, 2013, Editorial Médica Panamericana
Morris, CG, Maisto, AA, Psicología, una introducción, 2014, Pearson
Rodríguez Estrada, Mauro, Manual de creatividad: los procesos psíquicos y el desarrollo, 1989, Trillas
Corbalán, Francisco Javier, CREA : inteligencia creativa : una media cognitiva de la creatividad : manual, 2015, TEA Ediciones
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|