Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
Resultados de aprendizaje |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
tema |
Subtema |
Unitat temàtica I. Introducció i conceptes generals. |
|
Unitat temàtica II. Intel·ligència |
Què és la Intel·ligència?
Teories sobre la Intel·ligència
Determinants i mesura de la Intel·ligència
Capacitats mentals i diversitat humana
|
Unitat temàtica III. Creativitat |
Què és la Creativitat?
Teories sobre la Creativitat
Determinants i mesura de la Creativitat
Desenvolupament de la creativitat a través de la pràctica
|
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Actividades introductorias |
|
2 |
0 |
2 |
Seminarios |
|
14 |
14 |
28 |
Sesión magistral |
|
14 |
14 |
28 |
Atención personalizada |
|
1 |
1 |
2 |
|
Pruebas objetivas de tipo test |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Actividades introductorias |
Activitats encaminades a prendre contacte, recollir informació dels alumnes i presentar l’assignatura. |
Seminarios |
Seminaris on es formulen i analitzen problemes, es plantegen debats, lectura d'articles, visionat de materials audiovisuals, i exercicis i casos pràctics, tots ells relacionats amb la temàtica de l'assignatura. |
Sesión magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura de forma interactiva i participativa introduint elements d'anàlisi i reflexió. |
Atención personalizada |
S'ofereix atenció personalitzada a tot l'alumnat (prèvia cita), també mitjançant els fòrums i correu electrònic. |
descripción |
S'ofereix atenció personalitzada a tot l'alumnat (prèvia cita), també mitjançant els fòrums i correu electrònic. |
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Seminarios |
|
S’avaluen els coneixements mitjançant una prova tipus test el darrer dia de classe. La participació activa i el treball reflexiu derivat de l'alumne es tindran en compte per arrodonir la nota final |
|
Sesión magistral |
|
|
|
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
La segona convocatòria consistirà en una prova tipus test |
Básica |
Goleman, Daniel, El espíritu creativo, 2016, B de Bolsillo
APA, DSM-5. Guía de Consulta de los Criterios Diagnósticos del DSM-5, 2013, Editorial Médica Panamericana
Morris, CG, Maisto, AA, Psicología, una introducción, 2014, Pearson
Rodríguez Estrada, Mauro, Manual de creatividad: los procesos psíquicos y el desarrollo, 1989, Trillas
Corbalán, Francisco Javier, CREA : inteligencia creativa : una media cognitiva de la creatividad : manual, 2015, TEA Ediciones
|
|
Complementaria |
|
|
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|