Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A5 |
Descriure i mesurar variables psicològiques (personalitat, intel•ligència, aptituds,…), processos cognitius, emocionals, psicobiològics i conductuals. |
| A6 |
Adquirir els coneixements i destreses necessaris per diagnosticar i intervenir en els diferents contextos i camps d'aplicació de la Psicologia (educació, clínica i salut, treball i organitzacions i comunitari). |
| A7 |
Conèixer, seleccionar i administrar les tècniques d'avaluació, diagnòstic i intervenció psicològica en els seus possibles àmbits d'aplicació. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A5 |
Descriure i mesurar variables psicològiques (personalitat, intel•ligència, aptituds,…), processos cognitius, emocionals, psicobiològics i conductuals.
| | A6 |
Diagnosticar i intervenir en el camp específic de la Psicologia Clínica.
| | A7 |
Seleccionar i administrar les tècniques d’avaluació, diagnòstic i intervenció psicològica pròpies de la Psicologia Clínica.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
|
Tema |
Subtema |
1- Breu història de la teràpia familiar |
|
2- Principals models de la teràpia familiar |
|
3- Conceptes bàsics de la teoria sistèmica |
|
4- Estructura i Funcionamient Familiar |
|
5- Intervenció en la familia |
El primer contacte
La primera entrevista
Diagnòstic o avaluació
Tècniques d'intervenció |
6- Intervenció familiar en casos específics |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
30 |
27 |
57 |
Sessió Magistral |
|
29 |
57 |
86 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves de desenvolupament |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
presentació de l'assignatura, temari, orientació, activitats a realitzar, forma d'avaluació, etc |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
se traballarà amb supòsits pràctics, principalment a travès de simulades, role-playing i d'explicacions sobre exemples i casos |
Sessió Magistral |
s'impartiràn recolzades en un complert material escrit que estarà a disposició al moodler |
Atenció personalitzada |
a travès del correu electrònic, del fórum de l'assignatura i a les tutories i sessions d'atenció a l'alumnat |
Descripció |
es resoldràn dubtes i qüestions breus mitjançant el correu electrònic nuria.vazquezo@urvcat
i del forum de l'assignatura. Així com tot allò que sigui necesari en sessions d'atenció a l'alumnat |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
TREBALL sobre un cas pràctic aportat per la professora, a realitzar en grup de 2 personas |
40% |
Proves de desenvolupament |
|
EXAMEN a dessenvolupar; constarà d'algunes preguntes breus (definir un concepte o assenyalar a quin concepte correspon una definició, relacionar aspectes, marcar si les afirmacions son veritat o no) i contindrà tambè 2 ó 3 preguntes a respondre de forma més extensa |
60% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Si la nota del treball + l'exàmen no arriba al 5, es tindrà dret a una segona convocatòria on l'alumne/a es podrà avaluar de "tot" o només de la part teòrica o de la part pràctica segons la part que hagi quedat per sota del 5 |
Bàsica |
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|