REFERÈNCIES
BIBLIOGRÀFIQUES BÀSIQUES
CASSANY,D (2010)
Ensenyar llengua. GRAÓ
Direcció general
d’ordenació i innovació educativa (2003). L’ús del llenguatge a l’escola.
Propostes d’intervenció per a l’alumnat amb dificultats de comunicació i
llenguatge. Departament d’Ensenyament. Generalitat de Catalunya
SÁNCHEZ CANO, M.
(1999) Aprenent i ensenyant a parlar. Ajuda a la comunicació i el
llenguatge a l’escola. Lleida. Pagès editors.
Suports (1999) Tema
monogràfic: El desenvolupament del llenguatge i l’enfocament de la
intervenció naturalista. Vol. 3, núm.1.EUMO. Vic.
MANOLSON, A.(1992) Hablando...nos entendemos los
dos. Centro Hanen.
MANOLSON, A.
(1985) You and your baby:building communication. The HanenCentre.
DDAA. Dossiers de
Rosa Sensat sobre l'aprenentatge de la lectura i l'escriptura. Rossa Sensat
ELLIS, R (1997)
Understanding Second Language Acquisition. OUP
ELLIS, R (2001)
The Study of Second Language Acquisition. OUP
HALLIWELL, S
(1992) Teaching children in the primary classroom. LONGMAN
LEWIS, G (2009)
Bringing technology into the classroom OUP
LIGHTBOWN, Patsy M
& SPADA, Nina (2006) How languages are learned, Revised edition OUP
MENDOZA,A (2003)
Didàctica de la lengua y la literatura para primaria.PRENICE HALL
SCRIVENER, J
(2005) Learning Teaching. Macmillan Books for Teachers.
TEBEROSKY,A (2001)
Proposta constructivista per aprendre a llegir i escriure. VICENS VIVES
Departament
d’Educació. Generalitat de Catalunya. CURRICULUM EDUCACIÓ PRIMÀRIA (Anglès).
2009 |