Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A10 |
Reflexionar sobre les pràctiques d'aula per innovar i millorar la labor docent. Adquirir hàbits i destreses per a l'aprenentatge autònom i cooperatiu i promoure’l entre els estudiants. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B5 |
Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A10 |
Coneix les corrents importants dintre de l'ensenyament i aprenentatge de llengües estrangeres.
Mostra capaçitat d'administració de les tasques tant per treballs autònoms com per treballs en grup.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B5 |
Identifica els objectius col·lectius del grup amb els seus propis
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C1 |
Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
Recull en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe
|
Tema |
Subtema |
Us comunicatiu de la llengua estrangera |
Coneixement i relació amb els altres |
Tecnologies de l'aprenentatge i la comuncació |
Eines 2.0 que es poden fer servir a les classes de llengua estrangera |
Metodologies de l'ensenyament i l'aprenentatge |
- L'aprenentatge a través de tasques: introducció i vivenciació.
- Eines de la Programació Neuro-Lingüística que ens permetin millorar la nostra tasca docent |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
4 |
0 |
4 |
Sessió Magistral |
|
2 |
4 |
6 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
8 |
6 |
14 |
Simulació |
|
4 |
6 |
10 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
8 |
16 |
24 |
Presentacions / exposicions |
|
4 |
8 |
12 |
Atenció personalitzada |
|
0.5 |
0 |
0.5 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i a presentar l'assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Formulació, anàlisi, resolució i debat de problemes, corrents o tècniques relacionades amb la temàtica de l'assignatura. |
Simulació |
Pràctica de les eines necessàries per a l'elaboració de la tasca final. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Preparació en grup del projecte final que hauràn de presentar davant els altres. |
Presentacions / exposicions |
Exposició oral per part dels alumnes d'un treball fet en grup (prèvia presentació escrita). |
Atenció personalitzada |
|
Descripció |
Per tal de conèixer millor a l'alumnat i tenir una millor idea de la seva competència lingüística en anglès, es proposarà als alumnes una reunió en petit grup amb el professor/a.
L'alumnat, en cas de necessitar parlar amb el professor/a, ho farà pel moodle i, si ho necessitès, podrà demanar una cita per a fer una reunió personal. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Sessió Magistral |
|
S'avaluarà l'assistència a TOTES les classes. |
1.5 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
A travès d'un anecdotari, s'anirà avaluant la participació activa tant a TOTES les classes com a les entrevistes de tutorització. |
1.5 |
Simulació |
|
Elaboració d'un Mind Map sobre el tema de la motivació treballat a classe. |
1 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Resum d'un article proposat al llarg del curs. |
1 |
Presentacions / exposicions |
|
"The Final Task" es tracta d'una tasca desenvolupada en grup, de la qual es valoraran els següents aspectes:
- Presentació escrita
- Presentació oral a classe
- Treball dut a terme a l'aula amb la resta de membres del grup
- Autoavaluació
- Avaluació dels companys/es |
5 |
Altres |
|
A10, B5, C1 |
Activitat de caire optatiu: visualització d'un vídeo proposat pel professorat i el resum corresponent. (S'utilitzarà per pujar nota). |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
L'avaluació serà progressiva i global, cada vegada anirem ampliant i aprofundint en els coneixements fonamentals fins arribar a la síntesi final - ${1}iThe Final Task ${1}i- que serà on de debò caldrà haver assolit els objectius que ens hem proposat i un grau acceptable de les competències proposades. Per tal de certificar aquest nivell d'assoliment ens basarem en una avaluació formativa continua –anàlisi dels errors i propostes de millora personal i/o grupal- de les competències proposades |
Bàsica |
Robinson, Ken, School kills creativity, 29/12/2010, http:// www.ted.com/talks/ ken_robinson_says_schoo
Churches, R., & Terry, R., NLP for teachers : how to be a highly effective teacher, 2007, Bancyfelin: Crown House
Terry, R., Churches, R., & Mobbs, A., The NLP toolkit : innovative activities and strategies for teachers, trainers and school leaders., 2009, Bancyfelin: Crown House
Bandler, R., & Grinder, J., Frogs into princes : neuro linguistic programming, 1979, Moab, Utah: Real People Press
, Wikipedia article on mind mapping, 30/12/2010, http:// en.wikipedia.org/wiki/Mind_map
Richards, J. C., & Rodgers, T. S., Approaches and methods in language teaching (2nd ed.), 2001, Cambridge: Cambridge University Press
, Examples of Body Language, 03/01/2011, http:// deltabravo.net/custody/body.php
Maguire, Tom, Surviving a Classroom Presentation, the non verbal way, 03/01/2011, http://www.xtec.net/ %7Ejmaguire/articles/survivin
|
|
Complementària |
|
|
|
Altres comentaris |
En aquesta assignatura l'alumne no podrà aprendre la llengua. L'adquisició d'una llengua és un procés llarg i complex que no es pot cobrir en 30 hores. Si l'alumne vol cursar l'assignatura, li recomanem que tingui una bona competència lingüística en anglès, ja que totes les classes i els treballs es faran íntegrament en aquesta llengua. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|