ALVAREZ, C. (2017). Les
lleis naturals del nen. Barcelona.
Ed. Arpa. AMORÓS, E. (2013 ). 44
experiències (0-3) . Barcelona. Graó. ARNAU, J. (1998 ). Els
Programes d'immersió: una perspectiva europea . Barcelona:
Publicacions de la Universitat de Barcelona. ARRIAZA, J.C. (2009). La
estimulación del lenguaje oral. CEPE. Madrid. ARTIGAL, J.M. (1989 ). La
Immersió a Catalunya : consideracions psicolingüístiques i sociolingüístiques .
Vic: Eumo. BADIA, D./ VILÀ, N. Contes per fer i refer, Graó, Barcelona. BARRACHINA, A. / MUÑOZ, Ll. /
MARRÓN, E. (2010 ). Psicologia del llenguatge (2a ed.).
Barcelona: UOC. BIGAS, M. / Correig, M. (2001). Didáctica
de la lengua en Educación Infantil, Síntesis, Educación, Madrid. BONMARTÍ, Ricard (2009). Poesia
a l’escola. Com fer grans lectors i recitadors. Barcelona: Associació de
Mestres Rosa Sensat. BRONCKART,J-P. (2007 ). Desarrollo
del lenguaje y didáctica de las lenguas . Madrid, Buenos Aires. CAMPS, A. / MILIAN, M. / BIGAS, M / CAMPS, M. (2010). L'ensenyament de
l'ortografia. Graó. CASSANY, Daniel (2002 ). Ensenyar
llengua (7a ed.). Barcelona: Graó. CASTELLÀ, J.M.
/ COMELLES, S. / CROS, A. / VILÀ, M. (2007).
Entendres(s) a classe. Graó. DÍEZ DE ULZURRUM, A. (2009). L'aprenentatge
de la lectoescriptura des d'una perspectiva constructivista. Vol.I. Graó.
Barcelona. FERRER, I. (2012). L'artesania
de la comunicació. Graó. Barcelona. FONS,
M. (1999). Llegir i escriure per
viure. La Galera. Barcelona. GISPERT, D. / RIBAS, L. (2006).
Racó de sons i sorolls. Edicions l'Àlbert. Barcelona. GLEASON, J.B. (2010 ). El
Desarrollo del lenguaje (7a ed.). Madrid: Pearson Prentice Hall. LLINÀS, M. (2006 ). Primeres
paraules : com aprenen a parlar els nostres fills . Barcelona:
Empúries. L'Ús del llenguatge a
l'escola : propostes d'intervenció per a l'alumnat amb dificultats de
comunicació i llenguatge (2004 ) (2a ed.).
[Barcelona]: Generalitat de Catalunya Departament d'Educació. PALOU, J. (2005 ). La
Llengua oral a l'escola : 10 experiències didàctiques . Barcelona:
Graó. PEREÑA, M. (coord.) (2018). Enseñar
y aprender lenguas en un modelo educativo plurilingüe (1a). Barcelona
: Horsori. PRADILLA,
M.À. (1998). El món dels sons.
Edicions Alambor. Benicarló. RECASENS, M. Cómo
estimular la expresión oral en clase.
Aula Pràctica.Edic. CEAC.
Barcelona. SÁNCHEZ MIGUEL, E. (2010). La
lectura en el aula. Qué se hace, qué se debe hacer y qué se puede hacer.
2010. SÁNCHEZ, M. (1999). Aprenent
i ensenyant a parlar. Pagès editors. SÁNCHEZ-CANO, M. (2009). La
conversa en petits grups a l'aula. Graó, Barcelona. SERRA, M. (2000 ). La
Adquisición del lenguaje . Barcelona: Ariel. TAMMET,
D ( 2017). La conquista del cerebro. Barcelona. Blakie Books S.L.U TEBEROSKY, A. (2003 ). Contextos de alfabetización
inicial . Barcelona: Universitat de Barcelona. ICE TEBEROSKY,
A. (1992). Aprendiendo a escribir.ICE-
Horsori. Barcelona, TEBEROSKY, A. (2001). Proposta constructivista per aprendre a
llegir i escriure, Vicens Vives,
Barcelona VIGOTSKI, L.S.,(1989). Adquisició i desenvolupament del llenguatge. Graó,
Barcelona. VILA, I. (2006 ). Llengua,
escola i immigració: un debat obert . Barcelona: Graó. Webgrafia www.xtec.cat (Departament d’Educació) www.unamadecontes.cat www.fundaciongsr.es (Fundación Germán
Sánchez Ruipérez ) www.rosasensat.org (Seminari de
Bibliografia Infantil i Juvenil Rosa Sensat) www.celinealvarez.org/ |