Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Us comunicatiu de la llengua estrangera |
Coneixement i relació amb els altres.
Ús de l'anglès com a llengua vehicular en tot moment durant el curs (100%). |
Tecnologies de l'aprenentatge i la comuncació |
Eines 2.0 que es poden fer servir a les classes de llengua estrangera |
Ensenyament-Aprenentatge a través del treball per projectes - PROJECT WORK DEVELOPMENT |
Familiarització i pràctica del treball per projectes durant el procés d'E-A de la llengua estrangera. |
Pràctica de la llengua estrangera |
Anàlisis, discussions i debats relacionats amb articles i documents sobre situacions relacionades amb el món de l'ensenyament d'anglès com a llengua estrangera, per tal de familiaritzar-se amb el seu argot, la seva situació en el món de l'ensenyament i les diferents corrents i perspectives. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
4 |
2 |
6 |
Sessió Magistral |
|
8 |
20 |
28 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
24 |
18 |
42 |
Simulació |
|
16 |
16 |
32 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
24 |
48 |
72 |
Presentacions / exposicions |
|
10 |
28 |
38 |
Atenció personalitzada |
|
3.5 |
3.5 |
7 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
-Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i a presentar l'assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura
|
Resolució de problemes, exercicis |
- Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària:
Formulació, anàlisi, resolució i debat de problemes, corrents o tècniques relacionades amb la temàtica de l'assignatura. |
Simulació |
-Pràctica de les eines necessàries per a l'elaboració de la tasca final. |
Resolució de problemes, exercicis |
-Preparació en grup del projecte final que hauràn de presentar davant els altres.
|
Presentacions / exposicions |
- Exposició oral per part dels alumnes d'un treball fet en grup (prèvia presentació escrita). |
Atenció personalitzada |
L'alumnat rebrà una atenció individualitzada per a la resolució de dubtes o qualsevol problema relacionat amb l'assignatura mitjançant l'ús del moodle i/o del correu electrònic. |
Descripció |
L'alumnat rebrà una atenció individualitzada per a la resolució de dubtes o qualsevol problema relacionat amb l'assignatura mitjançant l'ús del moodle i/o del correu electrònic. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Sessió Magistral |
|
We will asses the attendance to ALL the classes and we will take into account the punctuality. |
|
Resolució de problemes, exercicis |
|
We will asses the active participation of the students through an anecdotal in ALL the classes and in the tutoring meetings. |
|
Simulació |
|
Recorded oral exposition of a certain topic. |
|
Resolució de problemes, exercicis |
|
Summary of some articles. |
|
Presentacions / exposicions |
|
The Final Task is a group task from which we will assess the following aspects:
- Written presentation
- Oral presentation in class
- Work done in class with the other group-mates
- Self-evaluation
- Peer-evaluation
|
|
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
Robinson Ken, School kills creativity, , 9/12/10
Churches, R., & Terry, R., NLP for teachers : how to be a highly effective teacher, , , 2007
Terry, R., Churches, R., & Mobbs, A, NLP toolkit : innovative activities and strategies for teachers, trainers and school leaders, , 2009
, R., & Grinder, J., Frogs into princes , Frogs into princes : neuro linguistic programming, , 1979
Wikipedia article on mind mapping, 30/12/2010, http:// en.wikipedia.org/wiki/Mind_map, , ,
Richards, J. C., & Rodgers, T. S, Approaches and methods in language teaching (2nd ed.), , , 2001
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|