DADES IDENTIFICATIVES 2012_13
Assignatura (*) CONEIXEMENT I ÚS DE LA LLENGUA ESTRANGERA Codi 11264207
Ensenyament
Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
9 Optativa Únic anual
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
SAMARRA GARCIA, ALBERT
Adreça electrònica albert.samarra@urv.cat
Professors/es
SAMARRA GARCIA, ALBERT
Web
Descripció general i informació rellevant This subject gives students the chance to practice and to improve the command of the foreign language. This will take place by means of task-based learning and through foreign language teaching-learning contents. Therefore, the subject will have a main focus: the language use. The second focus will consist of familiarizing with contents related with English as a Foreign Language (EFL) teaching and learning processes and to start getting introduced to the EFL world and issues.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
Tipus B Codi Competències Transversals
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
Us comunicatiu de la llengua estrangera Coneixement i relació amb els altres.
Ús de l'anglès com a llengua vehicular en tot moment durant el curs (100%).
Tecnologies de l'aprenentatge i la comuncació Eines 2.0 que es poden fer servir a les classes de llengua estrangera
Ensenyament-Aprenentatge a través del treball per projectes - PROJECT WORK DEVELOPMENT Familiarització i pràctica del treball per projectes durant el procés d'E-A de la llengua estrangera.
Pràctica de la llengua estrangera Anàlisis, discussions i debats relacionats amb articles i documents sobre situacions relacionades amb el món de l'ensenyament d'anglès com a llengua estrangera, per tal de familiaritzar-se amb el seu argot, la seva situació en el món de l'ensenyament i les diferents corrents i perspectives.

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
4 2 6
Sessió Magistral
8 20 28
Resolució de problemes, exercicis
24 18 42
Simulació
16 16 32
Resolució de problemes, exercicis
24 48 72
Presentacions / exposicions
10 28 38
Atenció personalitzada
3.5 3.5 7
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries -Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i a presentar l'assignatura.
Sessió Magistral Exposició dels continguts de l'assignatura

Resolució de problemes, exercicis - Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària:
Formulació, anàlisi, resolució i debat de problemes, corrents o tècniques relacionades amb la temàtica de l'assignatura.
Simulació -Pràctica de les eines necessàries per a l'elaboració de la tasca final.
Resolució de problemes, exercicis -Preparació en grup del projecte final que hauràn de presentar davant els altres.
Presentacions / exposicions - Exposició oral per part dels alumnes d'un treball fet en grup (prèvia presentació escrita).
Atenció personalitzada L'alumnat rebrà una atenció individualitzada per a la resolució de dubtes o qualsevol problema relacionat amb l'assignatura mitjançant l'ús del moodle i/o del correu electrònic.

Atenció personalitzada
Descripció
L'alumnat rebrà una atenció individualitzada per a la resolució de dubtes o qualsevol problema relacionat amb l'assignatura mitjançant l'ús del moodle i/o del correu electrònic.

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Sessió Magistral
We will asses the attendance to ALL the classes and we will take into account the punctuality.
Resolució de problemes, exercicis
We will asses the active participation of the students through an anecdotal in ALL the classes and in the tutoring meetings.
Simulació
Recorded oral exposition of a certain topic.
Resolució de problemes, exercicis
Summary of some articles.
Presentacions / exposicions
The Final Task is a group task from which we will assess the following aspects:
- Written presentation
- Oral presentation in class
- Work done in class with the other group-mates
- Self-evaluation
- Peer-evaluation
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica Robinson Ken, School kills creativity, , 9/12/10
Churches, R., & Terry, R., NLP for teachers : how to be a highly effective teacher, , , 2007
Terry, R., Churches, R., & Mobbs, A, NLP toolkit : innovative activities and strategies for teachers, trainers and school leaders, , 2009
, R., & Grinder, J., Frogs into princes , Frogs into princes : neuro linguistic programming, , 1979
Wikipedia article on mind mapping, 30/12/2010, http:// en.wikipedia.org/wiki/Mind_map, , ,
Richards, J. C., & Rodgers, T. S, Approaches and methods in language teaching (2nd ed.), , , 2001

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent