Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | MI2 |
Comprendre els components i les diferents metodologies del procés ensenyament-aprenentatge d’un idioma com a llengua estrangera en educació infantil. |
| MI3 |
Ser capaç de planificar, avaluar i desenvolupar activitats d’ensenyament-aprenentatge d’un idioma com a llengua estrangera en educació infantil |
| MI4 |
Utilitzar les habilitats docents bàsiques en l’ensenyament-aprenentatge d’un idioma com a llengua estrangera en educació infantil. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| MI2 |
És conscient dels principals mètodes de l’ensenyança d’una llengua estrangera i els integra a l’aula.
| | MI3 |
Duu a terme activitats grupals/individuals, tenint en compte aquells continguts apresos i aplica principis d’innovació.
| | MI4 |
Prepara activitats estretament relacionades amb aspectes culturals de la llengua anglesa, adaptant-les a l’aula a l’hora de programar les sessions.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B3 |
Troba nous mètodes per fer les coses
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C1 |
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
|
Tema |
Subtema |
Communicative usage of the English language. |
- What a good teacher should be like.
- The facets of the preschool English teacher.
- Second language learning/acquisition. |
L2 teaching methods. |
- Suggestopedia, the Silent Way, the Natural Approach, TPR & the Direct Approach.
|
Activities to promote the listening/oral comprehension in a foreign language. |
- Storybooks, games & songs. |
Cultural aspects of the English language. |
- Celebrations of the English-speaking countries: Halloween, Easter, Christmas & Saint Valentine's Day. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
4 |
0 |
4 |
Sessió Magistral |
|
28 |
2 |
30 |
Presentacions / exposicions |
|
16 |
32 |
48 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
56 |
0 |
56 |
Treballs |
|
14 |
60 |
74 |
Fòrums de discussió |
|
1 |
4 |
5 |
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge |
|
1.5 |
6 |
7.5 |
Atenció personalitzada |
|
0.5 |
0 |
0.5 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Presentacions / exposicions |
Exposició oral per part dels estudiants d'un tema concret o d'un treball (prèvia presentació escrita). |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Treballs |
Treballs que realitza l'estudiant. |
Fòrums de discussió |
Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit acadèmic i/o professional. |
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge |
Tècnica de recopilació i organització d’evidències que promouen la reflexió de l'estudiant sobre la seva evolució i demostren el seu assoliment de competències professionals que el capaciten per a un desenvolupament professional satisfactori. |
Atenció personalitzada |
Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als estudiants. |
Descripció |
For knowing the students even better and for having a better idea of their improvement of their communicative competence in English, we will ask the students to meet the teacher in a small group, at least, once during the year.
If the students need to talk to the teacher they will try to reach him/her through moodle and, if they need to, they will ask for an appointment for a personal meeting.
The teacher has also some attention to students hours in which he will be in the office in room 5 of the 1st floor of Ventura i Gasol building. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Sessió Magistral |
|
S'avaluarà l'assistència a totes les sessions i les absències injustificades seran penalitzades. |
|
Presentacions / exposicions |
|
Realització de tres tasques relacionades bé amb continguts ja treballats a l'aula o bé amb tòpics amb què l'alumnat haurà de fer recerca i treballar a casa. |
3.0 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Mitjançant l'observació, s'anirà registrant en un diari d'aula la participació activa de l'alumnat a totes les sessions, els fòrums virtuals setmanals i les entrevistes de tutorització. |
1.5 |
Treballs |
|
Realització de set petits treballs estretament relacionades amb continguts treballats a l'aula. |
4.0 |
Fòrums de discussió |
|
S'avaluarà la participació activa als fòrums virtuals setmanals. |
0.75 |
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge |
|
Elaboració d'un portafolis electrònic setmanal on l'alumne haurà d'anar reflectint les seves vivències i els seus pensaments, així com les seves habilitats i dificultats trobades durant les sessions per tal de reflexionar sobre la seva pròpia evolució. |
1.5 |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |
Bàsica |
|
|
Complementària |
|
|
Assignatures que es recomana cursar simultàniament |
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA ESTRANGERA/11254208 |
|
|
Altres comentaris |
In this subject we will be targeting for a B-2 (according to the Common European Framework of Reference for Languages).
This course is not the right place to learn English at all; it is the place to develop, improve and strenghten oral skills and learn how to teach children English.
Attendance is not only compulsory, but a very important part of the subject, without which no student is going to be able to pass. That is why everyone, willing to take this subject, should come to all the sessions as much as possible.
Participation is essential as well; the more you get involved the more you will learn. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|