DADES IDENTIFICATIVES 2009_10
Assignatura (*) TREBALL DE FI DE MÀSTER Codi 11605107
Ensenyament
Formació del Professorat d'ESO, FP i Ensenyaments d'Idiomes
Cicle 2on
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Primer Únic anual
Llengua d'impartició
Castellà
Català
Departament Bioquímica i Biotecnologia
Economia
Filologia Anglogermànica
Filologia Catalana
Filologies Romàniques
Gestió d'Empreses
Història i història d'art
Pedagogia
Psicologia
Química Analítica i Química Orgànica
Química Física i Inorgànica
Unitat Predepartamental de Geografia
Coordinador/a
ROMEU FIGUEROLA, ANTONIO RAMÓN
Adreça electrònica anna.clotet@urv.cat
antoni.romeu@urv.cat
nuria.ruizm@urv.cat
teresa.segues@urv.cat
josemiguel.jimenez@urv.cat
christian.duran@urv.cat
vicent.terol@urv.cat
francesca.pellice@urv.cat
mariaangels.carvajal@urv.cat
josepmaria.llorach@urv.cat
yolanda.valero@urv.cat
sonia.garciap@urv.cat
Professors/es
CLOTET ROMEU, ANNA MARIA
ROMEU FIGUEROLA, ANTONIO RAMÓN
RUIZ MORILLAS, NÚRIA
SEGUÉS PIQUÉ, TERESA
JIMÉNEZ GONZÁLEZ, JOSÉ MIGUEL
DURÁN WEITKAMP, CHRISTIAN
TEROL GRAU, VICENT
PELLICE SALVAT, FRANCESCA
CARVAJAL BARBA, MARIA ÀNGELS
LLORACH GARCIA, JOSEP MARIA
VALERO SORANDO, YOLANDA
GARCÍA PIQUÉ, SÒNIA
Web
Descripció general i informació rellevant

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
  Professionalitzador
Tipus B Codi Competències Transversals
  Professionalitzador
Tipus C Codi Competències Nuclears
  Professionalitzador

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Conèixer els serveis, centres i institucions vinculats a l'àmbit professional dels professor de secundària obligatòria i postobligatòria.
Identificar els aspectes institucionals i organitzatius més rellevants del servei, centre o institució escollida per al desenvolupament de les pràctiques.
Identificar les característiques de l'alumnat sobre el que es vol incidir.
Dissenyar, desenvolupar i avaluar una unitat didàctica.
Utilitzar les tècniques i recursos didàctics necessaris per a una bona gestió del procés educatius a l'aula.
Aplicar les habilitats de comunicació i interacció didàctica.
Acceptar i integrar les crítiques sobre la seva actuació com a futur professor de secundària.
Actuar de manera ètica en les activitats relacionades amb l'exercici de la professió de professor de secundària.

Continguts
Tema Subtema
El treball de fi de màster recull tots els continguts treballats en les diverses assignatures, així com en les pràctiques externes.

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries
0 0 0
 
Presentacions / exposicions
0 0 0
Treballs
0 0 0
Supervisió
0 0 0
 
Atenció personalitzada
0 0 0
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries
Presentacions / exposicions Defensa del treball de fi de màster.
Treballs Elaboració del treballa fi de màster.
Supervisió Relació amb el tutor de la universitat i el de les pràctiques externes.

Atenció personalitzada
 
Descripció

Avaluació
  Descripció Pes
Presentacions / exposicions
Treballs
Supervisió
 
Altres comentaris i segona convocatòria

El sistema d'avaluació serà el següent:

- Avaluació interna: Informe de les entrevistes realitzades amb el tutor de la universitat (15%).

- Avaluació externa: Informe realitzat pel tutor de pràctiques externes. (45%).

- Avaluació del comitè d'experts: Avaluació de la defensa del treball de fi de màster per un comitè d'experts. (30%).

- Autoavaluació: Autoinforme realitzat per l'alumne (10%).


Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent