DADES IDENTIFICATIVES 2012_13
Assignatura (*) TREBALL DE FI DE MÀSTER Codi 11605107
Ensenyament
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyaments d'Idiomes (2009)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Primer Únic anual
Llengua d'impartició
Català
Departament Bioquímica i Biotecnologia
Economia
Enginyeria Informàtica i Matemàtiques
Estudis Anglesos i Alemanys
Filologia Catalana
Filologies Romàniques
Geografia
Gestió d'Empreses
Història i Història de l'Art
Pedagogia
Psicologia
Química Analítica i Química Orgànica
Química Física i Inorgànica
Coordinador/a
GUASCH GARCIA, MONTSERRAT
Adreça electrònica montserrat.guasch@urv.cat
josep.m.lopez@urv.cat
anna.clotet@urv.cat
carme.olive@urv.cat
josemanuel.vila@urv.cat
mteresa.novo@urv.cat
antoni.romeu@urv.cat
annamaria.masdeu@urv.cat
teresa.segues@urv.cat
vicent.terol@urv.cat
francesca.pellice@urv.cat
carlos.barbera@urv.cat
yolanda.valero@urv.cat
nuria.masgoret@urv.cat
Professors/es
GUASCH GARCIA, MONTSERRAT
LÓPEZ BESORA, JOSEP MARIA
CLOTET ROMEU, ANNA MARIA
OLIVÉ FARRÉ, Mª DEL CARME
VILA CÓRCOLES, JOSE MANUEL
NOVO MOLINERO, MARIA TERESA
ROMEU FIGUEROLA, ANTONIO RAMÓN
MASDEU BULTÓ, ANNA MARIA
SEGUÉS PIQUÉ, TERESA
TEROL GRAU, VICENT
PELLICE SALVAT, FRANCESCA
BARBERÀ ESCOÍ, CARLOS
VALERO SORANDO, YOLANDA
MASGORET FORTUNY, NÚRIA
Web
Descripció general i informació rellevant

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
  Professionalitzador
Tipus B Codi Competències Transversals
  Professionalitzador
Tipus C Codi Competències Nuclears
  Professionalitzador

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Conèixer els serveis, centres i institucions vinculats a l'àmbit professional dels professor de secundària obligatòria i postobligatòria.
Identificar els aspectes institucionals i organitzatius més rellevants del servei, centre o institució escollida per al desenvolupament de les pràctiques.
Identificar les característiques de l'alumnat sobre el que es vol incidir.
Dissenyar, desenvolupar i avaluar una unitat didàctica.
Utilitzar les tècniques i recursos didàctics necessaris per a una bona gestió del procés educatius a l'aula.
Aplicar les habilitats de comunicació i interacció didàctica.
Acceptar i integrar les crítiques sobre la seva actuació com a futur professor de secundària.
Actuar de manera ètica en les activitats relacionades amb l'exercici de la professió de professor de secundària.

Procediments de selecció
Procediments


Planificació
Metodologies  ::  Proves
  (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries 0 0 0
 
Presentacions / exposicions 0 0 0
Treballs 0 0 0
 
Supervisió 0 0 0
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Pla específic d'actuació
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries
Presentacions / exposicions Defensa del treball de fi de màster.
Treballs Elaboració del treballa fi de màster.
Supervisió Relació amb el tutor de la universitat i el de les pràctiques externes.

Mecanismes coordinació/seguiment
 
Descripció

Criteris i procediments d’avaluació
  Descripció Pes
Presentacions / exposicions
Treballs
Supervisió
 
Altres comentaris i segona convocatòria

El sistema d'avaluació serà el següent:

- Avaluació interna: Informe de les entrevistes realitzades amb el tutor de la universitat. 10%

- Avaluació del comitè d'experts: Avaluació de la defensa del treball de fi de màster per un comitè d'experts. 80%

- Autoavaluació: Autoinforme realitzat per l'alumne. 10%

El tutor de la universitat de cada especialitat informarà dels criteris d'avaluació a l'inici del curs.


Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent