DADES IDENTIFICATIVES 2013_14
Assignatura (*) INVESTIGACIÓ EN TECNOLOGIA EDUCATIVA Codi 11625112
Ensenyament
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2010)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
3 Obligatòria Segon Únic anual
Llengua d'impartició
Català
Departament Pedagogia
Coordinador/a
GISBERT CERVERA, MARIA MERCEDES
Adreça electrònica merce.gisbert@urv.cat
juan.gonzalezm@urv.cat
santos.urbina@urv.cat
Professors/es
GISBERT CERVERA, MARIA MERCEDES
GONZALEZ MARTINEZ, JUAN
URBINA RAMÍREZ, SANTOS
Web
Descripció general i informació rellevant

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
  Comú
  AC1 Conèixer de les característiques de les TIC des del seu potencial educatiu i pedagògic.
  AC3 Analitzar les TIC com a eina i instrument per al disseny i desenvolupament d'accions formatives i d'entorns de formació.
  Professionalitzador
  AP1 Aplicar coneixements pedagògics per a la resolució de problemes de formació.
  AP2 Usar les TIC com a eina i instrument per al disseny i desenvolupament de material didàctic.
  Recerca
  AR1 Aplicar els principis del mètode científic a la resolució de problemes de recerca educativa.
  AR2 Usar les TIC com a eina i instrument per al disseny i desenvolupament d'eines i recursos per a la recerca.
Tipus B Codi Competències Transversals
  Comú
  BC3 Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants
  BC12 Asertivitat. Comunicar de manera clara i sense ambigüitats tant a audiències expertes com no expertes
  BC13 Aprendre a aprendre
Tipus C Codi Competències Nuclears
  Comú
  CC1 Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau.
  CC2 Domini de l’expressió i la comprensió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs del postgrau.

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Poner en contacto al estudiante con las líneas y tendencias de investigación en Tecnología Educativa y en las TICs aplicadas a la enseñanza. AC1
AC3
AP2
AR2
BC3
BC12
CC1
CC2
Plantear algunas de las experiencias que tenemos que aprender de las pasadas investigaciones en medios. Y errores a no cometer en las actuales. AC1
AP1
AR1
BC3
BC12
CC1
CC2
Ofrecer una lista de posibles investigaciones a realizar en el terreno de la Tecnología Educativa. AC1
AC3
AP2
AR2
BC3
BC13
CC1
CC2
Dar a conocer diferentes tipos de diseños metodológicos utilizados en las investigaciones en el terreno de la investigación en Tecnología Educativa. AC1
AC3
AP2
AR2
BC3
BC12
CC1
CC2
Revisar las actuaciones fundamentalmente desarrolladas en el terreno de la investigación en Tecnología Educativa en nuestro contexto científico español. AC1
AC3
AP2
AR2
BC3
BC13
CC1
CC2
Ser capaz de planificar una investigación centrada en el terreno de la Tecnología Educativa y las TICs aplicadas a la enseñanza. AC1
AC3
AP2
AR2
BC3
BC13
CC1
CC2

Continguts
Tema Subtema

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció

Atenció personalitzada
 
Descripció

Avaluació
  Descripció Pes
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent