DADES IDENTIFICATIVES 2011_12
Assignatura (*) DETERMINACIÓ DE VARIABLES D'INVESTIGACIÓ I APLICACIÓ DE INSTRUMENTS Codi 11625114
Ensenyament
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2010)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
3 Obligatòria Segon Únic anual
Llengua d'impartició
Català
Departament Pedagogia
Coordinador/a
GISBERT CERVERA, MARIA MERCEDES
MARQUÉS MOLÍAS, LUIS
Adreça electrònica merce.gisbert@urv.cat
josemaria.cela@urv.cat
Professors/es
GISBERT CERVERA, MARIA MERCEDES
CELA RANILLA, JOSÉ MARÍA
Web
Descripció general i informació rellevant

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
  Comú
  AC4 Conèixer els passos bàsics per a dissenyar i desenvolupar el materials formatius i multimèdia.
  AC5 Conèixer els passos bàsics per a dissenyar i desenvolupar entorns tecnològics de formació.
  Professionalitzador
  AP5 Dissenyar escenaris d'aprenentatge i entorns tecnològics.
  Recerca
Tipus B Codi Competències Transversals
  Comú
  BC3 Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants
  BC12 Asertivitat. Comunicar de manera clara i sense ambigüitats tant a audiències expertes com no expertes
  BC13 Aprendre a aprendre
Tipus C Codi Competències Nuclears
  Comú
  CC1 Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau.
  CC2 Domini de l’expressió i la comprensió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs del postgrau.

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
1. Seleccionar la metodología de investigación hipótesis de partida AC4
AC5
AP5
BC3
BC13
CC1
CC2
2. Elegir las técnicas , instrumentos y herramientas datos más apropiados en cada investigación AC4
AC5
AP5
BC3
BC12
CC1
CC2
3. Asegurar la calidad en cualquier proceso de investigación AC4
AC5
AP5
BC3
BC12
CC1
CC2

Continguts
Tema Subtema

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció

Atenció personalitzada
 
Descripció

Avaluació
  Descripció Pes
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent