DADES IDENTIFICATIVES 2011_12
Assignatura (*) INVESTIGAR LA INSERCIÓ DE LES TIC A L'AULA: L'ESTUDI DE CAS COM A OPCIÓ METODOLÒGICA Codi 11625115
Ensenyament
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2010)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
3 Obligatòria Segon Únic anual
Llengua d'impartició
Català
Departament Pedagogia
Coordinador/a
GISBERT CERVERA, MARIA MERCEDES
Adreça electrònica merce.gisbert@urv.cat
santos.urbina@urv.cat
Professors/es
GISBERT CERVERA, MARIA MERCEDES
URBINA RAMÍREZ, SANTOS
Web
Descripció general i informació rellevant

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
  Comú
  AC1 Conèixer de les característiques de les TIC des del seu potencial educatiu i pedagògic.
  AC4 Conèixer els passos bàsics per a dissenyar i desenvolupar el materials formatius i multimèdia.
  AC5 Conèixer els passos bàsics per a dissenyar i desenvolupar entorns tecnològics de formació.
  Professionalitzador
  AP2 Usar les TIC com a eina i instrument per al disseny i desenvolupament de material didàctic.
  Recerca
  AR4 Dissenyar escenaris de recerca en espais tecnològics d'ensenyament-aprenentatge.
Tipus B Codi Competències Transversals
  Comú
  BC3 Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants
  BC12 Asertivitat. Comunicar de manera clara i sense ambigüitats tant a audiències expertes com no expertes
Tipus C Codi Competències Nuclears
  Comú
  CC1 Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau.
  CC2 Domini de l’expressió i la comprensió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs del postgrau.

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Delimitar un problema de investigación derivado de la utilización de las TIC en el aula. AC1
AC4
AC5
AP2
AR4
BC3
BC12
CC1
CC2
Plantear interrogantes relacionados con dicha problemática AC1
AC4
AC5
AP2
AR4
BC3
BC12
CC1
CC2
Planificar la investigación AC1
AC4
AC5
AP2
AR4
BC3
BC12
CC1
CC2
Conocer y valorar las diferentes técnicas y herramientas para la recogida de datos AC1
AC4
AC5
AP2
AR4
BC3
BC12
CC1
CC2
Adquirir las destrezas para la elaboración de un sistema de categorías para el análisis de vídeo AC1
AC4
AC5
AP2
AR4
BC3
BC12
CC1
CC2

Continguts
Tema Subtema

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció

Atenció personalitzada
 
Descripció

Avaluació
  Descripció Pes
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent