Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
AC1 |
Analitzar les TIC com a eina i instrument per a l'e-learning i la gestió del coneixement. |
|
AC2 |
Dominar les eines i procediments per a la planificació, organització i gestió dels processos d'e-learning. |
|
AC3 |
Dissenyar i desenvolupar programes i projectes d'innovació i de recerca en l'àmbit de l'e-learning. |
|
AC4 |
Dissenyar i desenvolupar entorns tecnològics i de materials multimèdia per a la formació |
|
AC5 |
Adoptar mitjans, recursos i eines en processos de seguiment i avaluació d'e-learning. |
|
AC6 |
Incorporar estratègies i recursos de gestió del coneixement en els desenvolupaments d'innovació i recerca en e-learning. |
|
AC7 |
Gestionar i utilitzar la informació en el desenvolupament de projectes. |
|
AC8 |
Redactar documentació específica de naturalesa tècnica i / o didàctica d'acord amb els programes i projectes d'e-learning desenvolupats. |
|
AC9 |
Aplicar models pedagògics i coneixements tècnics per a la resolució de problemes de formació en e-learning. |
|
AC10 |
Analitzar i aplicar eines i instruments per al disseny i desenvolupament de materials didàctics per a l'e-learning. |
|
AC11 |
Dissenyar escenaris d'aprenentatge en entorns tecnològics. |
|
AC12 |
Elaborar propostes innovadores en projectes d'e-learning. |
|
AC13 |
Desplegar processos individuals i col•lectius de gestió del coneixement en activitats i processos d'e-learning. |
|
AC14 |
Transferir a altres contextos l'activitat pràctica desenvolupada. |
|
AC15 |
Aplicar els principis del mètode científic a la resolució de problemes de recerca educativa. |
|
AC16 |
Utilitzar eines tecnològiques per al disseny i desenvolupament d'instruments i recursos per a la investigació. |
|
AC17 |
Aplicar tècniques d'anàlisi de dades en investigació educativa. |
|
AC18 |
Difondre i comunicar resultats d'investigació. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC1 |
Aprendre a aprendre. |
|
BC2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva. |
|
BC3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
|
BC4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
|
BC5 |
Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida. |
|
BC6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets. |
|
BC7 |
Tenir sensibilització en temes mediambientals. |
|
BC8 |
Gestionar projectes tècnics o professionals. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
|
CC2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
|
CC3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
|
CC4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
|
CC5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
|
CC6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentación del Trabajo Final de Máster. Líneas directrices.
Presentació del Treball Final de Màster. Línies directrius. |
Selecció/assignació del treball de fi de màster |
Asignación de tutores y elección del tema.
Assignació de tutors i tria del tema. |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de màster |
Tutoría y mentoría.
Tutoria i mentoria. |
Elaboració del treball de fi de màster |
Elaboración del TFM.
Elaboració del TFm. |
Presentació i defensa pública del treball de fi de màster |
Defensa pública ante tribunal del TFM.
Defensa pública davant del tribunal del TFM. |
|
Descripció |
Pes |
Presentació i defensa pública del treball de fi de màster |
Defensa púbica i evidencia de la adquisición de las competencias del máster.
Defensa pública i evidència de l'assoliment de les competències del màster. |
100 % |
Altres |
Se recuerda que el alumnado debe respetar el criterio de la absoluta corrección lingüística en todas sus pruebas de evaluación (así como de enseñanza-aprendizaje) y que no hacerlo puede ser motivo directo de suspenso. Asimismo, cualquier circunstancia de plagio por parte del alumnado puede suponer el suspenso directo de la asignatura, sin posibilidad de recurrir a la segunda convocatoria. Finalmente, se recomienda al alumnado consultar la planificación específica alojada en el espacio Moodle de la asignatura. Es recorda que l'alumnat ha de respectar el criteri de l'absoluta correcció lingüística en totes les seves proves d'avaluació (i també d'ensenyament-aprenentatge i que no fer-ho pot ser motiu directe de suspens. D'altra banda, qualsevol circumstància de plagi per part de l'alumnat pot suposar el suspens directe a l'assignatura, sense possibilitat de recórrer a la segona convocatòria. Finalment, es recorda a l'alumnat la convinença de consultar la planificació específica allotjada a l'espai Moodle de l'assignatura. |
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Como consecuencia de las características particulares de esta materia, el TFM tendrá una única convocatoria por curso. A causa de les característiques particulars d'aquesta matèria, el TFM tindrà una única convocatòria per curs. |