Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | Aei11 |
Reflexionar sobre les pràctiques d'aula per innovar i millorar la labor docent Adquirir hàbits i destreses per a l'aprenentatge autònom i cooperatiu i promoure’l en els estudiants. |
| MIei4 |
Utilitzar les habilitats docents bàsiques en l’ensenyament-aprenentatge d’un idioma com a llengua estrangera en educació infantil. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva. |
| B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
| C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| Aei11 |
Reflexiona sobre les teories del llenguatge actuals.
Comprèn els conceptes de l'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llengua estrangera.
Comprèn i avalua les diverses metodologies d'un idioma com a llengua estrangera.
| | MIei4 |
Desenvolupa les destreses docents bàsiques en l’ensenyament-aprenentatge de un idioma com a llengua estrangera.
Dissenya unitats didàctiques i desenvolupa activitats d'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llengua estrangera.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació
| | B3 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses
Experimenta amb procediments nous
Identifica els resultats de la innovació
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar
Té en compte a qui i com afecta la innovació
Troba nous mètodes per fer les coses
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts
Analitza riscos i beneficis de la innovació
Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes
Reflexiona sobre les causes i fins de la innovació
Troba nous mètodes de fer les coses d’ una altra manera
Dissenya nous productes, processos,...analitzant riscos i beneficis
Aplica tècniques innovadores i obté resultats
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
| | C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
|
Tema |
Subtema |
1. Learning oral skills in English: the initial stages of speaking.
2. Guidelines for creating a supporting speaking classroom.
3. Using controlled, guided and free speaking activities.
4. Evaluation and creation of speaking materials.
5. Integrating ICT into the speaking curriculum. |
|
6. Cultural aspects of the English language |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
5 |
0 |
5 |
Sessió Magistral |
|
20 |
10 |
30 |
Presentacions / exposicions |
|
5 |
15 |
20 |
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge |
|
20 |
40 |
60 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
20 |
25 |
45 |
Fòrums de debat |
|
5 |
15 |
20 |
Pràctiques a través de TIC |
|
10 |
25 |
35 |
Atenció personalitzada |
|
5 |
5 |
10 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
30 |
45 |
75 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura |
Presentacions / exposicions |
Exposició oral per part dels estudiants d'un tema concret o d'un treball |
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge |
Tècnica de recopilació i organització d’evidències que promouen la reflexió de l'estudiant sobre la seva evolució i demostren el seu assoliment de competències professionals que el capaciten per a un desenvolupament professional satisfactori |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
Visites a escoles i posterior anàlisi de l'experiència |
Fòrums de debat |
Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit acadèmic i/o professional |
Pràctiques a través de TIC |
Utilització de les TIC a l'aula. |
Atenció personalitzada |
Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als estudiants |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Descripció |
As to getting to know the students better and to check on the improvement in their communicative competence in English, we will ask the students to meet the teacher in a small group, at least, once during the year.
If the students need to talk to the teacher they will try to reach him/her through moodle and, if they need to, they will ask for an appointment for a personal meeting.
Students with special needs should contact the teacher to carry out any necessary adaptations.
The teacher has also some attention to students hours in which s/he will be in the office in room 5 of the 1st floor of Ventura i Gasol building - previous contact via email: sergi.roura@urv.cat |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Presentacions / exposicions |
|
Realització de tasques relacionades amb els continguts ja treballats a l'aula o bé amb tòpics amb què l'alumnat haurà de fer recerca i treballar a casa:
-- Intercultural dimension = 10%
-- Filming English Project. Oral = 10% |
20 |
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge |
|
Elaboració d'un portfoli:
-- Booklet or lapbook = 10% |
10 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
Visites a escoles per poder analitzar casos pràctics:
-- Filming English Project. Written = 10% |
15 |
Fòrums de debat |
|
S'avaluarà la participació activa als fòrums virtuals i als fòrums de l'aula. |
|
Pràctiques a través de TIC |
|
Treballs d'integració de les TIC a l'aula:
-- Online pronunciation = 10% |
10 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Realització de petits treballs estretament relacionades amb continguts treballats a l'aula:
-- Your mini-activity = 5%
-- Test on theoretical issues = 20%
-- Test on pronunciation = 20% |
45 |
Altres |
|
S'avaluarà l'assistència a totes les sessions i les absències injustificades seran penalitzades. |
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
This subject is practical and the students must prove their knowledge of it through their participation and the different tasks they must submit. They also have to do through visits to schools and the subsequent analysis of the experience which means that they must be required to do several visits to schools on days where they do not have any other class at the university.None of the tasks weights more than half of the final grade, so none of the tasks is essential to pass the subject. After each task, the students will receive the corresponding feedback that will enable them to improve but they will NOT be able to resubmit the task. Note that if we find plagiarism in any of the tasks the student will NOT be allowed to present any other task, and he or she will DIRECTLY FAIL the subject. Depending on the case we might even proceed to file a report of the conduct. All the works presented in this subject must be original and must be created with the students own command of English (the use of translation tools for translating paragraphs, sentences or expressions OR the correction of the tasks by anyone who is not the own student will also be considered plagiarism). D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat." |
Bàsica |
, , ,
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|