Tema |
Subtema |
Tema 1: ALFRED SCHÜTZ |
Sociología Fenomenológica. |
Tema 2: G. H. MEAD |
Intaraccionismo simbólico. |
Tema 3: E. GOFFMAN |
Sociología de la vida cotidiana. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
1 |
2 |
|
Sessió Magistral |
|
20 |
40 |
60 |
Presentacions / exposicions |
|
12 |
12 |
24 |
Treballs |
|
4 |
4 |
8 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
24 |
24 |
48 |
|
Atenció personalitzada |
|
4 |
4 |
8 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Introducció als objectius de l´assignatura i presentació dels instruments de treball. |
Sessió Magistral |
Desenvolupament sistemàtic del temari de l´assignatura a càrrec del profesor. |
Presentacions / exposicions |
Presentacions per part dels alumnes, en base a treballs de documentació supervisats pel professor. |
Treballs |
El treball consistirà en un assaig, individual , per part de l´alumne sobre una temàtica específica. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Es treballarà amb lectures associades a cada un dels temes. |
|
Atenció personalitzada |
Sessió Magistral |
Presentacions / exposicions |
Treballs |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Descripció |
L´atenció personalitzada és important per resoldre els dubtes que pugui generar l´assignatura i, també per guiar els estudiants en la confecció dels treballs de curs. |
|
|
Descripció |
Pes |
Sessió Magistral |
S´avaluarà mitjançant la demostració d´un bon coneixement dels continguts teòrics i metodològics del curs. |
10% |
Presentacions / exposicions |
Avluació de les diferents intervencions durant el curs. |
10% |
Treballs |
Elaboració d´un assaig en el qual es domostri un bon coneixement dels continguts teòrics i metodològics del curs. |
70% |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Avaluació del coneixement de les lectures obligatòries treballades durant el curs. |
10% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
SCHÜTZ, A., La construcción significativa del mundo social, Paidós, Barna, 1993
SCHÜTZ, A. y LUCKMANN, Th., Las estructuras del mundo de la vida, Amorrortu, B. Aires, 1999.
BERGER, P. y LUCKMANN, Th., La construcción social de la realidad, Amorrortu, B. Aires, 1991.
MEAD, G.H., Espíritu, persona y sociedad, Paidós, México, 1990.
MEAD, G.H., On Social Psychology, The Univ. of Chicago Press, Chicago and London, 1994
MEAD, G.H., The Philosophy of the Present, Prometheus Books., New York, 2001
GOFFMAN, E., La presentación de la persona en la vida cotidiana, Amorrortu, B. Aires, 1994.
GOFFMAN, E., Relaciones en público, Alianza, Madrid, 1979
GOFFMAN, E., Frame Analysis. Los marcos de la experiencia, CIS-S. XXI, Madrid, 2006
|
|
Complementària |
|
|
|