Codi |
|
A2 |
Coneixement de les tècniques d’investigació i anàlisi de la naturalesa i les interelacions entre els subjectes de la comunicació publicitària: creatius, empreses, institucions, agències de publicitat i de relacions públiques, mitjans, suports i públics. Desenvolupament dels fonaments conceptuals de la direcció estratègica aplicats a la comunicació per objectius per a, des d’un plantejament metodològic, assistir als operadors que han de prendre decisions a la recerca d’eficàcia comunicativa. |
A4 |
Coneixement de la situació actual i l’evolució dels aspectes industrials, socials i estètics que incideixen en les transformacions dels elements, les formes i els processos de la comunicació publicitària |
A5 |
Coneixement de l’estructura dels mitjans publicitaris: les seves característiques, tipologies i problemàtiques. |
A8 |
Coneixement dels mètodes del pensament creador i la seva aplicació al procés de comunicació publicitària: escoles, mètodes i tècniques. |
A9 |
Coneixement dels processos d’elaboració dels missatges publicitaris: mètodes, tècniques creatives i sistemes d’anàlisi de les campanyes |
A11 |
Coneixement de l’ètica i la deontologia professional de la publicitat i de les relacions públiques així com del seu ordenament jurídic |
A16 |
Capacitat i habilitat per a l’exercici liberal de la professió |
A22 |
Capacitat i habilitat per utilitzar les tecnologies i les tècniques comunicatives, en els diferents mitjans o sistemes mediàtics combinats i interactius (multimèdia) |
B1 |
Aprendre a aprendre |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
B7 |
Comunicar-se de manera efectiva i amb asertivitat a l'entorn laboral i com a ciutadà |
B10 |
Capacitat de lideratge |
C3 |
Desenvolupar la vida personal i professional tenint una perspectiva àmplia i global del món |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia |
Objectius |
Competències |
Conèixer i situar històricament els actors, les tecnologies i els processos comunicatius i estudiar l'evolució del seu paper social |
A2 A4 A5 A8 A9 A11 A16
|
B1 B3 B7 B10
|
C3 C5
|
Desenvolupar les habilitats de treball en equip mitjançant l'elaboració i la redacció d'un treball col·lectiu. |
A16 A22
|
B1 B2 B3
|
C3 C5
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
|
Sessió Magistral |
|
40 |
40 |
80 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
0 |
24 |
24 |
Treballs |
|
0 |
40 |
40 |
|
Atenció personalitzada |
|
2 |
0 |
2 |
|
Proves de desenvolupament |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura, explicació de les metodologies de treball i del sistema d'avaluació. Presentació de les fonts d'informació. |
Sessió Magistral |
Explicació a classe, per part del professor, dels continguts de l'assignatura. |
Resolució de problemes, exercicis |
L'alumnat haurà de llegir dos llibres d'una llista que el professor proporcionarà a principi de curs. De cada lectura se'n farà una prova. |
Treballs |
Elaboració i redacció d'un treball en grup consistent en la comparació entre cinc entrevistes en profunditat fetes a persones de més de 65 anys i centrades en l'evolució dels seus consums culturals i comunicatius al llarg de la seva vida. |
|
Sessió Magistral |
Atenció personalitzada |
Treballs |
Proves de desenvolupament |
|
|
|
Descripció |
Pes |
Resolució de problemes, exercicis |
Es farà una prova de lectura de cada un dels llibres que l'alumnat haurà de llegir |
10% |
Treballs |
S'avaluarà el treball personalment a cada alumne |
50% |
Proves de desenvolupament |
S'avaluaran els continguts exposats a les sessions magistrals, juntament amb les lectures recomanades, amb una prova de desenvolupament i preguntes curtes |
40% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
, , ,
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|