Objectius |
Competències |
Que l'alumnat apliqui els coneixements adquirits en disseny i aplicació de campanyes publicitàries treballant amb casos reals. |
|
|
|
Tema |
Subtema |
Aquesta assignatura no té temari teòric, consisteix en una successió d’exercicis pràctics de disseny i execució de campanyes publicitàries. |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
0 |
0 |
0 |
|
|
Atenció personalitzada |
|
0 |
0 |
0 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
|
|
Descripció |
Pes |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
S'avaluarà l'assistència a classe, la realització de les pràctiques i la seva qualitat. |
Bàsica |
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|