DADES IDENTIFICATIVES 2009_10
Assignatura (*) TALLER DE CREATIVITAT Codi 12112227
Ensenyament
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
Cicle 2on
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període
6 3 3 Optativa Segon
Llengua d'impartició
Departament Unitat Predepartamental de Comunicació
Coordinador/a
RAMOS PIÑERA, PASCUAL
Adreça electrònica pascual.ramos@urv.cat
Professors/es
RAMOS PIÑERA, PASCUAL
Web
Descripció general i informació rellevant

Competències
Codi  

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Que l'alumnat apliqui els coneixements adquirits en disseny i aplicació de campanyes publicitàries treballant amb casos reals.

Continguts
Tema Subtema
Aquesta assignatura no té temari teòric, consisteix en una successió d’exercicis pràctics de disseny i execució de campanyes publicitàries.

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries
0 0 0
 
 
Atenció personalitzada
0 0 0
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries

Atenció personalitzada
 
Descripció

Avaluació
  Descripció Pes
 
Altres comentaris i segona convocatòria

S'avaluarà l'assistència a classe, la realització de les pràctiques i la seva qualitat.


Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent