DADES IDENTIFICATIVES 2006_07
Assignatura LLENGUA FRANCESA II Codi 12121112
Ensenyament
Filologia Catalana (2001)
Cicle 1er
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període
6 4.5 1.5 Obligatòria Tercer Primer
Llengua d'impartició
Departament Filologies Romaniques
Coordinador/a
FISCHER HUBERT, DENISE
Adreça electrònica denise.fischer@urv.cat
immaculada.rius@urv.cat
Professors/es
FISCHER HUBERT, DENISE
RIUS DALMAU, MARIA INMACULADA
Web
Descripció general i informació rellevant

Objectius

Recomanacions


 
Altres comentaris
Es recomana la lectura de textos originals en llegua francesa: diaris, revistes,etc., a més de la consulta a Internet de pàgines escrites en francès.

Metodologia docent

Metodologia avaluació

Programa
Tema Subtema
1- Continguts gramaticals 1.1- Narració en passé composé/imparfait (accord du participe passé).
1.2- Estudi dels temps: futur, présent du subjonctif.
1.3- Pronoms personals: directe, indirecte, y, en. Combinació de pronoms.
1.4- Repàs dels articles partitius.
1.5- Frases negatives amb rien, jamais, personne, etc.
2- Continguts lexicals i comunicatius 2.1- Lèxic referent a: ciutats, edificis, comerços, restaurants, aliments, etc.
2.2- Expressions per a preguntar i indicar el camí (expressions de lloc).
2.2- Expressions per a la compra i per demanar un menú.
3- Continguts culturals 3.1- Descripció de la teva ciutat o poble.
3.2- Confecció de receptes culinàries de plats típics.
3.3- Els francesos i el treball (lèxic professional i empresarial).

Perfil de competències

Fonts d'informació
Bàsica

Capelle, G. & Gidon, N. (2002): Reflets. Méthode de français 1, Madrid, SGEL. 

Diccionari francès-català / català-francès, Barcelona, Enciclopèdia Catalana (2 vols.).

Diccionario General español-francés / français-espagnol,  Paris, Larousse.

Delatour, Y. i altres (2000): Grammaire pratique du français, Paris, Hachette.

Grégoire, M. & Thiévenaz, O. (2003): Grammaire progressive du français avec 600 exercices. Niveau intermédiaire, Paris, CLE International.  

Complementària