Codi |
|
A |
|
A |
|
A |
|
A |
|
A |
|
A |
|
A |
|
A |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
C |
|
C |
|
C |
|
Objectius |
Competències |
Participar en converses formals i informals i contribuir activament en discussions o debats orals, donant opinions, raonaments i justificacions per tal de convèncer. |
A11 A14 A15
|
B3 B6 B7 B8
|
C1
|
Treball en grup mitjançant exposicions orals de dos o més estudiants en un àrea cultural o cientifica d'interès per a l'alumne i la societat. |
A11 A15 A16
|
B1 B3 B5 B6 B9
|
C1
|
Conèixer les eines i mètodes necessàries per a la exposició oral individual sobre un tema acadèmic o social d'interès. |
A11 A13 A15 A16 A17 A18
|
B3 B4 B9 B13
|
C1
|
Conèixer el sistema fonològic de la llengua anglesa de manera general (introducció). |
A11
|
B7 B11
|
C1 C4
|
Valorar la importància de la pronunciació en l'adquisició de la llengua anglesa. |
A11
|
B7 B11
|
C1 C4
|
Identificar la funció i intenció discursiva principal de diferents documents escrits (descripció, narració, persuasió ...). |
A11 A13
|
|
C1
|
Narrar en seqüències coherents, esdeveniments i fets presents, passats i futurs. |
A11
|
B3 B4 B6 B7
|
C1
|
Conèixer mostres de algunes de les obres literàries més importants escrites en llengua anglesa. |
A11 A13 A14 A18
|
B3
|
C1
|
Conèixer els principals moviments literaris des d'els començaments de la literatura anglesa. |
A11 A13 A17 A18
|
B1
|
C1
|
Conèixer els mecanismes d'anàlisi de les obres llegides. |
A11 A12 A13 A14 A17
|
B1
|
C1
|
Conèixer les eines i mètodes necessàries per a la exposició oral individual sobre una obra literària llegida pel alumne. |
A11 A14 A16 A17 A18
|
B1 B3 B4 B6 B11
|
C1 C2
|
Saber utilitzar eficaçment material de consulta, tant per trobar informació (diccionaris, enciclopèdies ...) com per millorar les seves capacitats de comprensió i expressió (pàgines web, recursos informàtics) |
A11 A12 A17 A18
|
B1 B2 B4 B7 B9 B13
|
C1
|
Tema |
Subtema |
Module 1 |
Introduction to the course
Placement test
Grammar: Question formation; short answers
Speaking: Introductions
Listening: Understanding an anecdote
Literature: The English literature (an introduction);Old English Literature: Beowulf |
Module 2 |
Grammar: Present perfect & simple past; reflexive pronouns; present perfect continuous & simple
Vocabulary: expressions of relationship; common verb phrases; look/look like; pronunciation
Speaking: Describing a friend; family relationship; friendship
Listening:People meeting and saying goodbye
Reading: Magazine and newspaper articles
Writing: My best friend
Literature: Medieval Literature 1066-1510: Chaucer, Geoffrey |
Module 3 |
Grammar: Present simple & continuous; adverbs of frequency; quantifiers; gerund & infinitive; question tags; so & neither/nor
Vocabulary: Verb phrases; prepositions of time; food & diets
Speaking: Lifestyle; habits
Listening: Interviews with people of different professions
Reading: Magazine and newpaper articles; signs and notices
Writing: A letter to a friend
Literature: Renaissance and Reformation Literature 1510-1620: Shakespeare; film; written commentary |
Module 4 |
Grammar: used to + infinitive/gerund; gerund & infinitive (cont.); can/could & be able to
Vocabulary: Common verb phrases; education; strong adjectives; pronunciation
Speaking: Education; reading habits; skills
Listening: Interviews with people of different professions
Writing: Advantages and Disadvantages
Literature: Eighteenth Century Literature 1690-1780: Defoe, Daniel, Sterne, Laurence |
Module 5 |
Grammar: the future:will/going to; may & might; 1st & 2nd conditionals
Vocabulary:Jobs & work; money; shops; pronunciation
Speaking: Jobs; fortune-telling; imaginary situations
Listening: Interviews related to jobs; conversations in a shop
Reading: Short story
Literature: The Romantic Period 1780-1830: Austen, Jane; film; written commentary
|
Module 6 |
Grammar: must, have to, should; past perfect simple; relative clauses; indirect questions
Vocabulary: vehicles & traffic; compound nouns
Speaking: Transport; cars; pollution
Listening: Travelling; tourists; street interviews; tourist information
Reading: Letter giving directions
Literature: High Victorian Literature 1880-1920: Dickens, Charles; written answers about a text |
Module 7 |
Grammar: The passive; comparatives; narrative tenses
Vocabulary: the cinema; sports; song lyrics, pronunciation
Speaking: the cinema; music; going out
Listening: Conversation about a film; a radio programme
Literature: Late Victorian and Edwardian Literature 1880-1920: Oscar Wilde |
Module 8 |
Grammar: Might/could, must, can't; connectors; reported speech Vocabulary: Tourism, travelling, complaints, pronunciation
Speaking: Describing a tourist resort; holidays
Listening: Conversation between a tourist and a waiter; travel stories
Literature: Modernism and its Alternatives: Joyce, James |
Module 9 |
Grammar: Third conditional; general revision
Vocabulary: ships and disasters
Speaking: Speaking about disasters
Listening: Radio story
Literature: Post War and Postmodernist Literature 1945-: Greene, Graham; McCourt, Frank |
Module 10 |
Written monographic paper about a literaty work and its author; oral presentation in class of the above-mentioned paper.
This module will be developed simultaneously with modules 8 & 9. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
3 |
0 |
3 |
|
Sessió Magistral |
|
74 |
148 |
222 |
Presentacions / exposicions |
|
3 |
20 |
23 |
Treballs |
|
8 |
12 |
20 |
Seminaris |
|
4 |
0 |
4 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
0 |
4 |
4 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
8 |
0 |
8 |
|
Atenció personalitzada |
|
6 |
0 |
6 |
|
Proves objectives de preguntes curtes |
|
3 |
0 |
3 |
Proves orals |
|
3 |
0 |
3 |
Proves objectives de tipus test |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura |
Sessió Magistral |
Explicacions dels continguts de l'assignatura
Resolució de dubtes |
Presentacions / exposicions |
Presentacions en grups de converses o resultats de intercanvis d'opinió duts a terme a classe
Presentacions oral d'un treball monogràfic sobre un llibre i el seu autor |
Treballs |
Realització de treballs escrits a casa sobre temes que apareixen en el llibre de text o en el temari de literatura; un treball monogràfic |
Seminaris |
Assistència a seminaris en llengua anglesa o relacionades amb la literatura anglesa
Exposicions de películes en llengua anglesa; comentaris sobre les películes |
Resolució de problemes, exercicis |
Realització dels exercicis gramaticals del llibre de text o altres donades per la professora |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Explicacions de dubtes generals i l'execució d'exercicis en casos puntuals de especial dificultat |
|
Presentacions / exposicions |
Treballs |
Resolució de problemes, exercicis |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Proves orals |
|
Descripció |
Resolució de dubtes a l'hora de despatx de la professora, o amb cita previa, pels següents motius, d'entre altres:
Dificultat amb algún "skill" on l'alumne necessiti més dedicació que la resta de la classe
Durant l'elaboració dels treballs individuals, per exemple el treball monogràfic
Aquells proves orals que te forma de conversació amb la professora |
|
|
Descripció |
Pes |
Activitats Introductòries |
Una prova de nivell per avaluar els coneixements dels alumnes |
0% |
Presentacions / exposicions |
Presentació oral per part de l'alumne d'un treball monogràfic fet per ell/a |
5% |
Treballs |
Un treball monogràfic sobre un autor de llengua anglesa que més tard ha de ser exposat a classe |
5% |
Resolució de problemes, exercicis |
Redaccions descriptives i narratives
Redacció de cartes |
10% |
Proves objectives de preguntes curtes |
Una prova a gener i una altra a juny |
40% |
Proves orals |
Proves de pronunciació
Presentacions per parts de grups d'alumnes fetes a classe |
10% |
Proves objectives de tipus test |
Proves periòdiques pel control dels avanços dels alumnes |
30% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
Oxenden, C. & Latham-Koenig, C., English File (Intermediate student's book), 2002, Oxford University Press
|
Dossiers facilitats per la professora. |
Complementària |
Thomson, A.J. & Martinet A.V., A Practical Engling Grammar, 2004, Oxford University Press
Downing, A. & Locke, P., A University Course in English Grammar, 1992, Prentice Hall, London
Oxford University Press, Diccionario Oxford Español-inglés/Inglés-Español, 2001, Oxford University Press
Summers, D. Ed., Longman Language Activator, 1994, Longman, Harlow
|
Useful Web-pages:
www.edufind.com
www.agendaweb.org
www.Idoceonline.com
www.yourdictinary.com
|
Assignatures que en continuen el temari |
LLENGUA ANGLESA I/12121114 |
|
Assignatures que es recomana cursar simultàniament |
|
Assignatures que es recomana haver cursat prèviament |
TEORIA DE LA LITERATURA/12121002 |
|
|
Altres comentaris |
Qué han de fer els alumnes per aconseguir optims resultats en l'aprenentatge?:
1. Assistir a classe i participar activament en els debats i/o altres activitats orals.
2. Entregar les treballs escrits dins dels terminis establerts.
3. Aprendre el vocabulari i la gramàtica tractats en els diferents mòduls.
4. Aplicar diferents estratègies comunicatives en l'expressió oral i ecrita. |
|