DADES IDENTIFICATIVES 2010_11
Assignatura (*) LLENGUA I LITERATURA ANGLESA Codi 12131014
Ensenyament
Filologia Hispànica (2001)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període
12 9 3 Troncal Segon Anual
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
Adreça electrònica
Professors/es
Web
Descripció general i informació rellevant L'objectiu principal del curs és millorar la competència comunicativa en la llengua anglesa i donar als alumnes uns coneixaments generals de la literatura anglesa
Com a conseqüència de l'extinció del pla d'estudis que estàs cursant, en aquesta assignatura es realitza a través de tutoria (excepte en els estudis de l'ETSE). Per a més informació cal consultar l'horari d'atenció personalitzada del professor.

Continguts
Tema Subtema
Module 1 Introduction to the course
Placement test
Grammar: Question formation; short answers
Speaking: Introductions
Listening: Understanding an anecdote
Literature: The English literature (an introduction);Old English Literature: Beowulf
Module 2 Grammar: Present perfect & simple past; reflexive pronouns; present perfect continuous & simple
Vocabulary: expressions of relationship; common verb phrases; look/look like; pronunciation
Speaking: Describing a friend; family relationship; friendship
Listening:People meeting and saying goodbye
Reading: Magazine and newspaper articles
Writing: My best friend
Literature: Medieval Literature 1066-1510: Chaucer, Geoffrey
Module 3 Grammar: Present simple & continuous; adverbs of frequency; quantifiers; gerund & infinitive; question tags; so & neither/nor
Vocabulary: Verb phrases; prepositions of time; food & diets
Speaking: Lifestyle; habits
Listening: Interviews with people of different professions
Reading: Magazine and newpaper articles; signs and notices
Writing: A letter to a friend
Literature: Renaissance and Reformation Literature 1510-1620: Shakespeare; film; written commentary
Module 4 Grammar: used to + infinitive/gerund; gerund & infinitive (cont.); can/could & be able to
Vocabulary: Common verb phrases; education; strong adjectives; pronunciation
Speaking: Education; reading habits; skills
Listening: Interviews with people of different professions
Writing: Advantages and Disadvantages
Literature: Eighteenth Century Literature 1690-1780: Defoe, Daniel, Sterne, Laurence
Module 5 Grammar: the future:will/going to; may & might; 1st & 2nd conditionals
Vocabulary:Jobs & work; money; shops; pronunciation
Speaking: Jobs; fortune-telling; imaginary situations
Listening: Interviews related to jobs; conversations in a shop
Reading: Short story
Literature: The Romantic Period 1780-1830: Austen, Jane; film; written commentary
Module 6 Grammar: must, have to, should; past perfect simple; relative clauses; indirect questions
Vocabulary: vehicles & traffic; compound nouns
Speaking: Transport; cars; pollution
Listening: Travelling; tourists; street interviews; tourist information
Reading: Letter giving directions
Literature: High Victorian Literature 1880-1920: Dickens, Charles; written answers about a text
Module 7 Grammar: The passive; comparatives; narrative tenses
Vocabulary: the cinema; sports; song lyrics, pronunciation
Speaking: the cinema; music; going out
Listening: Conversation about a film; a radio programme
Literature: Late Victorian and Edwardian Literature 1880-1920: Oscar Wilde
Module 8 Grammar: Might/could, must, can't; connectors; reported speech Vocabulary: Tourism, travelling, complaints, pronunciation
Speaking: Describing a tourist resort; holidays
Listening: Conversation between a tourist and a waiter; travel stories
Literature: Modernism and its Alternatives: Joyce, James
Module 9 Grammar: Third conditional; general revision
Vocabulary: ships and disasters
Speaking: Speaking about disasters
Listening: Radio story
Literature: Post War and Postmodernist Literature 1945-: Greene, Graham; McCourt, Frank
Module 10 Written monographic paper about a literaty work and its author; oral presentation in class of the above-mentioned paper.
This module will be developed simultaneously with modules 8 & 9.

Atenció personalitzada
Descripció
Resolució de dubtes a l'hora de despatx de la professora, o amb cita previa, pels següents motius, d'entre altres: Dificultat amb algún "skill" on l'alumne necessiti més dedicació que la resta de la classe Durant l'elaboració dels treballs individuals, per exemple el treball monogràfic Aquells proves orals que te forma de conversació amb la professora

Avaluació
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació
Bàsica Oxenden, C. & Latham-Koenig, C., English File (Intermediate student's book), 2002, Oxford University Press

Dossiers facilitats per la professora.

Complementària Thomson, A.J. & Martinet A.V., A Practical Engling Grammar, 2004, Oxford University Press
Downing, A. & Locke, P., A University Course in English Grammar, 1992, Prentice Hall, London
Oxford University Press, Diccionario Oxford Español-inglés/Inglés-Español, 2001, Oxford University Press
Summers, D. Ed., Longman Language Activator, 1994, Longman, Harlow

Useful Web-pages:

www.edufind.com

www.agendaweb.org

www.Idoceonline.com

www.yourdictinary.com


 

(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent