DADES IDENTIFICATIVES 2011_12
Assignatura (*) LLENGUA ANGLESA II Codi 12141004
Ensenyament
Filologia Anglesa (2001)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període
12 3 9 Troncal Segon Segon
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
MIGUEL GOMEZ, SARA
Adreça electrònica 0
sara.miguel@urv.cat
katarzyna.baran@urv.cat
Professors/es
SCOTT-TENNENT BASALLOTE, CRISTÓBAL ESTEBAN
MIGUEL GOMEZ, SARA
BARAN ., KATARZYNA
Web
Descripció general i informació rellevant As per Llengua Anglesa 1 and Llengua Anglesa 2 (Grau).

Competències
Codi  
A1 Conèixer la llengua anglesa i la literatura en anglès en profunditat
A4 Conèixer l'estructura de la llengua anglesa
A7 Conèixer els mecanismes orals i escrits de la llengua anglesa
A9 Conèixer les bases de la lingüística teòrica
A11 Conèixer les bases de la comunicació humana
A14 Saber analitzar textos orals i escrits des del punt de vista lingüístic, sociològic i literari
B1 Aprendre a aprendre
B2 Resoldre problemes de forma efectiva
B3 Aplicar pensament crític, lògic i creatiu
B4 Treballar de forma autònoma amb iniciativa
B5 Treballar de forma col·laborativa
B9 Planificació i organització
B11 Motivació per la qualitat
B12 Presa de desicions
B13 Capacitat innovadora, emprenedora i d'adaptació a les noves situacions
C1 Dominar l’expressió i la comprensió d'un idioma estranger
C2 Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
To improve one's own linguistic competence. A1
A4
A7
A9
A11
A14
B1
B2
B3
B4
B5
B9
B11
B12
B13
C1
C2
To review, study and practice some of the 'traditional' grammar structures of the English language. A1
A4
A7
C1
C2
To study and practice some 'new' grammar structures of the Engllish language. A1
A4
A7
A9
C1
C2
To practice one's own writing and speaking skills for real communicative purposes. A1
A4
A7
A11
B1
B2
B3
B4
B11
B12
B13
C1
C2
To analyze one's own and others' written and oral productions. A1
A4
A7
A11
A14
B1
B2
B3
B4
B5
B11
B12
B13
C1
C2
To acquaint oneself with the most common errors made by native speakers of Spanish and/or Catalan when writing and speaking in English in order to be able to identify and correct them. A1
A4
A7
A11
A14
B1
B2
B3
B4
B11
B12
B13
C1
C2
To use the new technologies to acquire knowledge, carry out tasks, solve problems and improve aspects related to one's own English language learning process. A1
A4
A7
A9
A11
A14
B1
B2
B3
B4
C1
C2
To value the importance of responsibility, self-organization, self-discipline and consistency when carrying out individual and group work as necessary qualities for personal development. B4
B5
B9
B11
B12
B13

Continguts
Tema Subtema
As per Llengua Anglesa 1 and Llengua Anglesa 2 (Grau).

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries
2 0 2
 
Estudis previs
0 48 48
Resolució de problemes, exercicis
70 70 140
Sessió Magistral
28 0 28
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge
0 70 70
 
Atenció personalitzada
4 0 4
 
Proves pràctiques
6 0 6
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries - Course presentation: rationale, objectives, contents, methodology, course planning, assessment, bibliography
- Instructions to carry out exercices, tasks and assignments
Estudis previs - Readings related to course contents
Resolució de problemes, exercicis - Exercises of a wide range of types directly related to theoretical course contents, designed to provide extra practice for students to understand and assimilate course contents: translation, sentence transformations, error identification and correction, syntactic analysis, etc.
Sessió Magistral -Lectures related to course content.
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge As per Llengua Anglesa 1 and 2 (Grau)

Atenció personalitzada
 
Atenció personalitzada
Descripció
- Individual - Doubt-solving - Feedback - Work and exam revision - Check on students' progress - Advice on remedial work

Avaluació
  Descripció Pes
Resolució de problemes, exercicis As per Llengua Anglesa 1 and Llengua Anglesa 2 (Grau). 18%
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge As per Llengua Anglesa 1 and Llengua Anglesa 2 (Grau). 27%
Proves pràctiques As per Llengua Anglesa 1 and Llengua Anglesa 2 (Grau). 55%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

As per Llengua Anglesa 1 and Llengua Anglesa 2 (Grau).


Fonts d'informació

Bàsica

As per Llengua Anglesa 1 and Llengua Anglesa 2 (Grau).

Complementària

 

Recomanacions

Assignatures que en continuen el temari
GRAMÀTICA ANGLESA I/12142016
GRAMÀTICA ANGLESA II/12142017

Assignatures que es recomana cursar simultàniament
EL SISTEMA DE SONS DE LA LLENGUA ANGLESA I/12141102
EL SISTEMA DE SONS DE LA LLENGUA ANGLESA II/12141103
TÈCNIQUES DE REDACCIÓ EN LLENGUA ANGLESA/12141201

Assignatures que es recomana haver cursat prèviament
LLENGUA ANGLESA I/12141003
INTRODUCCIÓ A L'ANGLÈS ORAL I ESCRIT/12141101
 
Altres comentaris
THIS COURSE IS HENCEFORTH ADAPTED TO LLENGUA ANGLESA 1 & 2 (GRAU)
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent