Codi |
|
A4 |
Conèixer l'estructura de la llengua anglesa |
A5 |
Conèixer la realitat lingüística i literària anglofona |
A7 |
Conèixer els mecanismes orals i escrits de la llengua anglesa |
A8 |
Conèixer la didàctica de la llengua anglesa i la literatura en anglès |
A13 |
Conèixer la realitat lingüística i cultural de l'entorn europeu |
A14 |
Saber analitzar textos orals i escrits des del punt de vista lingüístic, sociològic i literari |
A15 |
Poder formar-se una opinió crítica sobre un text |
A16 |
Saber expressar una opinió amb claredat i concisió sobre un text oral o escrit |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
B6 |
Comprometre-se amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional |
B7 |
Comunicar-se de manera efectiva i amb asertivitat a l'entorn laboral i com a ciutadà |
C1 |
Dominar l’expressió i la comprensió d'un idioma estranger |
C3 |
Desenvolupar la vida personal i professional tenint una perspectiva àmplia i global del món |
C4 |
Moure’s amb facilitat per l’espai europeu i per la resta del món |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia |
Objectius |
Competències |
Students will learn the main literary techniques concerning the art of drama, poetry and cinema and will therefore be able to analyse plays poems and films from a critical standpoint. |
A4 A5 A7 A8 A13 A14 A15 A16
|
B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C4 C5
|
Tema |
Subtema |
Reading figures of speech |
Metaphor
Irony
Juxtaposition
Intertextuality and allusion |
Aspects of narrative |
Genre
Narrative
Elements of drama
Language and poetry
Narration in film and reading and watching a film script.
|
Beyond the literary text |
Positioning the reader or spectator
Authorship and intention
Judgement and value
Literature and performance
Ways of reading drama, poetry and fiction. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
4 |
6 |
|
Sessió Magistral |
|
30 |
30 |
60 |
Treballs |
|
2 |
24 |
26 |
|
Atenció personalitzada |
|
2 |
2 |
4 |
|
Proves objectives de preguntes curtes |
|
6 |
48 |
54 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Preliminary lectures and readings will be given to present the basic literary constituents that conform a play, a film script and a poem. These lectures and readings will be followed by full class discussions.
|
Sessió Magistral |
Lectures will be based on the reading material (anthology of texts and the assigned texts for analysis and discussion). They will highlight the main ideas and concepts that contribute to the analysis of a play, poem and film script. |
Treballs |
Short essays will be phocusing on the lectures, class discussions and assigned texts, They should include and introductory paragraph, a develpoment and a conclusion. |
|
Atenció personalitzada |
Treballs |
|
Descripció |
It is important that students meet with the teacher either during his office hours or also by appointment. Please notice that discussions are always encouraged, and questions may be raised at any time or any moment. Please feel always free to ask questions and to give your own personal opinion with regard to any point discussed in class or related to it. |
|
|
Descripció |
Pes |
Sessió Magistral |
Class attendance at each session is expected since active participation is essential to the course requirements |
10 |
Treballs |
Three short essays will be given to be written . |
30 |
Proves objectives de preguntes curtes |
There will be three exercises to be written in class. |
60 |
Altres |
. |
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Oral and written reports as well as class participation are essential to the course requirements therefore your attendance at each session is expected (non-participants cannot earn an A). The type of oral and written presentation will be specified in due course, depending on the topic discussed. The aspects to be valued are: language accuracy, clarity of presentation, and good sense and understanding. |
Bàsica |
Russell, Willy, Educating Rita, 2001, London, Methuen
Kureishi, Hanif, My Beautiful Laundrette, 2000, London, Faber and Faber
Lamarca, Jordi, Texts and Pretexts, 2008, (Anthology of Texts)
|
See the recommended bibliography for Lectura Crítica de Textos Anglesos I, 12141006 |
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|