Codi |
|
A1 |
Conèixer la llengua anglesa i la literatura en anglès en profunditat |
A2 |
Conèixer la història de la llengua anglesa i la seves cultures |
A3 |
Conèixer la tradició de la crítica literària i l'estat actual |
A4 |
Conèixer l'estructura de la llengua anglesa |
A6 |
Conèixer els temes de debat filològic, d'interès històric i contemporani |
A7 |
Conèixer els mecanismes orals i escrits de la llengua anglesa |
A10 |
Conèixer les bases de la teoria de la literatura |
A11 |
Conèixer les bases de la comunicació humana |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
B6 |
Comprometre-se amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional |
B7 |
Comunicar-se de manera efectiva i amb asertivitat a l'entorn laboral i com a ciutadà |
C1 |
Dominar l’expressió i la comprensió d'un idioma estranger |
C3 |
Desenvolupar la vida personal i professional tenint una perspectiva àmplia i global del món |
C4 |
Moure’s amb facilitat per l’espai europeu i per la resta del món |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia |
Objectius |
Competències |
To develop analytical skills in reading dramatic texs within the cultural, social and political contexts. |
A1 A3 A6 A7 A10 A11
|
B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C5
|
To learn ho to identify various dramatic styles and to discuss them from a playwright´s perspective as structured attempts to express thematic content. |
A1 A2 A3 A4 A7 A10
|
B3 B4 B5 B7
|
C1 C3 C4
|
Tema |
Subtema |
The Nature of Theatre |
Drama
Performance
Audience
|
The Script |
Reading a Play
Watching a Play
Plot
Characterization
Thought
Music
Spectacle |
Oscar Wilde. The Importance of Being Earnest |
Nineteenth-Century English Drama
Comedy of Manners
Humour and Satyre
Social issues of the play |
Harold Pinter: The Birthday Party |
The Contemporary Scene in UK
Reaslism and Absurdity
Plot
Character
Theme |
Tennessee Williams: A Street Car Named Desire |
Contemporary American Thatre
Character
Plot
Theme |
Edward Albee. Who is Afraid of Virginia Woolf |
Postmodernism.
Social issues. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
1 |
2 |
|
Treballs |
|
1 |
6 |
7 |
Sessió Magistral |
|
25 |
25 |
50 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
26 |
53 |
79 |
Seminaris |
|
1 |
6 |
7 |
|
Atenció personalitzada |
|
2 |
4 |
6 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Lectures will be devoted to introduce several topics so that the student may acquire a sort general knowledge of the subject. |
Treballs |
There will be short essays to be written either in class or at home. The idea is to make students think and reflect on topics concerning dramatic literature. |
Sessió Magistral |
Lectures will provide general and scpecific information. They should encourage students to go further. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
To focus on specific topics and how to develop them. |
Seminaris |
To focus on subtopics and how to present them. |
Atenció personalitzada |
|
|
Descripció |
Students are encouraged to sto at my office to discuss any matter concernig the topics dealt in class. |
|
|
Descripció |
Pes |
Treballs |
Home assignments |
30% |
Sessió Magistral |
Class attendance and participation |
10% |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Exercises to be written in class |
60% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
The students who do not reach the 50% of the above-mentiones requirements will have a scheduled second chance, as well as those who have not opted to go through the continuous assessment. This second chance will be the same for all the students (both those who failed the continuous assessment and those who opted for it) and will consist of 20 questions (100%). These questions will be based on the units included in the syllabus (short definitions of concepts, identifications of names, titles, characters, short contextualizations of excertps from the texts analyzed ...). |
Bàsica |
Montgomery, Martin et alia, Ways of Reading, 2000, Routledge
Oscar Wilde, The Importance of Being Earnest, 2000, Penguin
Harold Pinter, The Birthday Party , 2000, Penguin
Tennessee Williams , A Street Car Named Desire, 2000, Penguin
|
|
Complementària |
|
|
Assignatures que en continuen el temari |
ANÀLISI DELS GÈNERES TEXTUALS EN ANGLÈS/12141116 |
|
Assignatures que es recomana cursar simultàniament |
CULTURA DE LES ILLES BRITÀNIQUES I/12141118 |
|
Assignatures que es recomana haver cursat prèviament |
LITERATURA ANGLESA I ESTUDIS CULTURALS/12141203 |
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|