DADES IDENTIFICATIVES 2011_12
Assignatura (*) TREBALL D'INVESTIGACIÓ Codi 12142259
Ensenyament
Filologia Anglesa (2001)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període
6 0 6 Optativa Segon
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
PYM ., ANTHONY DAVID
Adreça electrònica anthony.pym@urv.cat
Professors/es
PYM ., ANTHONY DAVID
Web
Descripció general i informació rellevant The purpose of this course is to introduce students to the idea of research at undergraduate level, and to develop the right method and skills to foster future research at postgraduate level (master, PhD)

Competències
Codi  
A1 Conèixer la llengua anglesa i la literatura en anglès en profunditat
A2 Conèixer la història de la llengua anglesa i la seves cultures
A3 Conèixer la tradició de la crítica literària i l'estat actual
A4 Conèixer l'estructura de la llengua anglesa
A5 Conèixer la realitat lingüística i literària anglofona
A8 Conèixer la didàctica de la llengua anglesa i la literatura en anglès
A12 Conèixer altres llengües i literatures
A14 Saber analitzar textos orals i escrits des del punt de vista lingüístic, sociològic i literari
A15 Poder formar-se una opinió crítica sobre un text
A16 Saber expressar una opinió amb claredat i concisió sobre un text oral o escrit
A17 Saber fer una presentació multimèdia sobre un text
A18 Saber cercar la informació de fonts filològiques, terminològiques, lexicogràfiques en paper o a la xarxa.
B1 Aprendre a aprendre
B3 Aplicar pensament crític, lògic i creatiu
B4 Treballar de forma autònoma amb iniciativa
B6 Comprometre-se amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional
B9 Planificació i organització
B11 Motivació per la qualitat
B12 Presa de desicions
C1 Dominar l’expressió i la comprensió d'un idioma estranger
C2 Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC
C4 Moure’s amb facilitat per l’espai europeu i per la resta del món

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
The purpose of this course is to introduce students to the concept of research at undergraduate level, and to develop the right method and skills to foster future research at postgraduate level (master, PhD).Being a practical course, the main objective ob the course is to train students in all the processes related to academic research (development of hypothesis, data gathering, data processing, etc). A1
A2
A3
A4
A5
A8
A12
A14
A15
A16
A17
A18
B1
B3
B4
B6
B9
B11
B12
C1
C2
C4

Continguts
Tema Subtema
1.Doing research The concept of resarch
Types of research
2.Research methods in English Studies (English Philology) Language-oriented methods
Linguistics-oriented methods
Literature-oriented methods
Culture-oriented methods
3.Basic concepts Hypothesis
Thesis
Data gathering and classification
Plagiarism
...
4.Presenting results Oral reports
PPT presentations
Written reports
Research papers: Style sheets (MLA, CMS, etc.)

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries
2 2 4
 
Sessió Magistral
9 27 36
 
Atenció personalitzada
2 4 6
 
Proves orals
1 4 5
Proves pràctiques
1 99 100
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Students will have an introductory talk on what to expect from this course, and how to get organized. Special attention will be given to individual organization and timing.
Sessió Magistral At the beginning of the course students will be introduced to the main processes, techniques and other research-related items they will need to master in order to produce their final piece of research.

Atenció personalitzada
 
Atenció personalitzada
Descripció
Students are encouraged to use the visiting hours as tutorials in order to obtain orientation on how to prepare their research papers.

Avaluació
  Descripció Pes
Proves orals Students will present their work individually to the rest of the class (one-hour session). 50
Proves pràctiques Students will hand in a research paper on a topic previously discussed with the teacher. 50
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Students are expected to pass (50%) both sections (oral presentation & research paper). However, the final grade will be obtained by adding the two partial grades. Given the practical orientation of this course, it is expected that students will not need a second sitting. If this were the case, each case would be dealt with individually.


Fonts d'informació

Bàsica


MLA Style Sheet

Chicago Manual of Style

A complete bibliography will be made available at the beginning of the term.

Complementària

Recomanacions


 
Altres comentaris
This is meant to be a practical course. There will be very few lectures. Enphasis is placed on individual work and its results. Students should be prepared to work individually (and intensively), and the product of their research should prove this. Students who feel more confortable in traditional lecture-type courses where attendance is a key item should NOT enrol.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent