DADES IDENTIFICATIVES 2013_14
Assignatura (*) DISSENY MULTIMÈDIA II Codi 12152202
Ensenyament
Periodisme (2004)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període
6 3 3 Optativa Segon
Llengua d'impartició
Català
Departament Estudis de Comunicació
Coordinador/a
BLÁZQUEZ MAÑÉ, MARCEL
Adreça electrònica marcel.blazquez@urv.cat
Professors/es
BLÁZQUEZ MAÑÉ, MARCEL
Web http://www.sanabre.net/hemeroteca
Descripció general i informació rellevant
Com a conseqüència de l'extinció del pla d'estudis que estàs cursant, aquesta assignatura es realitza a través de tutoria. Per a més informació cal consultar l'horari d'atenció personalitzada del professor.

Continguts
Tema Subtema
1. Introducció a Internet
2. Evolució d’Internet
3. La planificació de mitjans a Internet (models de contractació)
4. Avantatges i inconvenients de la publicitat a Internet
5. Agents del mercat: anunciants, agències, centrals (nous agents)
6. Tipus de suports
7. Usabilitat a la web
8. Tipus de formats
9. Contractació i negociació
10. Seguiments de campanya
11. Creativitat a Internet
12. El guió multimèdia
13. El briefing d’un interactiu
14. El flux de treball en un projecte multimèdia
15. Optimització de cercadors
16. Nous formats
17. Servidors de publicitat. Els ad-servers?
18. La medició d’audiència a Internet
19. Estratègies de màrqueting i publicitat. Casos pràctics
20. Comunicació interactiva: Tv digital, SMS, MSMS, WAP...
21. Comerç electrònic
22. Programes d’afiliats
23. Eines de màrqueting: CRM / MK viral, jocs
24. Blogs i comunitats virtuals
25. Legislació
26. El projecte
27. L’equip humà en els projectes multimèdia
28. Exposició de projectes
8.1 La Web Corporativa
8.2. Formats Rich Media
8.3. Behavorial Targeting

Atenció personalitzada
Descripció
Seguiment personalitzat a cada alumne de les seves pràctiques

Avaluació
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació de l'estudiant es farà en funció d'un treball final o projecte, però també amb els exercicis plantejats durant el curs i la seva participació a classe.


Fonts d'informació
Bàsica Gordon, S, El Marketing de Permiso, 2001, Ediciones Granica S. A. (col. "Business &
Orihuela, J. L, La Revolución de los blogs: cuando las bitácoras se convirtieron en el medio de comunicación de la gente. , 2006, Madrid: La Esfera de los Libros.
Rodríguez Ardura, I, Marketing.com: marketing y comercio electrónico en la sociedad de la información, 2008, Madrid: Pirámide / ESIC, cop.
Villanueva Palacios, P, Televisió interactiva: de televidents a TVnautes, 2000, Barcelona: Generalitat de Catalunya. Institut Cata
Sivera Bello, Silvia, Marketing Viral, 2008, Editorial UOC, Barcelona.
Orihuela, J. L.; Santos, , Introducción al Diseño Digital. Concepción y Desarrollo de Proyectos de Comunicación Interactiva., 1999, Anaya Multimedia.Madrid
Krug, S, No me hagas pensar, 2001, Madrid: Pearson Educación [títol original: Don't m
Complementària

(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent