DATOS IDENTIFICATIVOS 2009_10
Asignatura (*) LENGUAJES ARTÍSTICOS Código 12204001
Titulación
Grau d'Història (2008)
Ciclo 1er
Descriptores Cr.totales Tipo Curso Periodo
6 Formación básica Primer Primero
Lengua de impartición
Departamento Història i història d'art
Coordinador/a
BUTTÀ ., LICIA
Correo-e licia.butta@urv.cat
Profesores/as
BUTTÀ ., LICIA
Web
Descripción general e información relevante

Competencias
Tipo A Código Competencias Específicas
 A16 Interpretar les imatges (Coneixements bàsics d’iconografia).
 A19 Explicar la diversitat de llocs, regions i localitzacions interrelacionant els fenòmens geogràfics (medi físic i humà) a diferents escales territorials.
Tipo B Código Competencias Transversales
 B1 Aprender a aprender
 B2 Resoldre problemes de forma efectiva al camp de la història.
 B3 Aplicar pensament analític, crític, lògic i creatiu, demostrant dots d'innovació.
 B6 Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o àmbit tècnic concrets.
Tipo C Código Competencias Nucleares

Resultados de aprendizaje
Tipo A Código Resultados de aprendizaje
 A16 Conèixer les funcions i les característiques bàsiques de l'art en les seves diferents manifestacions a través de la història
Conèixer els diferents llenguatges formals i visuals al llarg de la història de l'art
Desenvolupar l'esperit analític i crític per a veure i llegir l'obra d'art
Interpretar el llenguatge de les formes, apreciar els seus valors estètics i extreure d'ells informacions sobre la cultura que les ha generat
 A19 Conèixer les funcions i les característiques bàsiques de l'art en les seves diferents manifestacions a través de la història
Conèixer els diferents llenguatges formals i visuals al llarg de la història de l'art
Desenvolupar l'esperit analític i crític per a veure i llegir l'obra d'art
Interpretar el llenguatge de les formes, apreciar els seus valors estètics i extreure d'ells informacions sobre la cultura que les ha generat
Tipo B Código Resultados de aprendizaje
 B1 Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor
 B2 Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo
Valorar la importància de les tècniques i els materials en l'expressivitat i els valors formals de l'obra artística
 B3 Desenvolupar l'esperit analític i crític per a veure i llegir l'obra d'art
 B6 Conèixer els diferents llenguatges formals i visuals al llarg de la història de l'art
Interpretar el llenguatge de les formes, apreciar els seus valors estètics i extreure d'ells informacions sobre la cultura que les ha generat
Tipo C Código Resultados de aprendizaje

Contenidos
tema Subtema

Planificación
Metodologías  ::  Pruebas
  Competencias (*) Horas en clase
Horas fuera de clase
(**) Horas totales
Actividades introductorias
0 0 0
Atención personalizada
0 0 0
 
 
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor.
(**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos

Metodologías
Metodologías
  descripción
Actividades introductorias

Atención personalizada
descripción

Evaluación
Metodologías Competencias descripción Peso        
Otros  
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

Fuentes de información

Básica

Complementária

Recomendaciones


(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente.