DADES IDENTIFICATIVES 2010_11
Assignatura (*) LLENGUATGES ARTÍSTICS Codi 12204001
Ensenyament
Grau d'Història (Pla 2008)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Formació bàsica Primer Primer
Llengua d'impartició
Català
Departament Història i Història de l'Art
Coordinador/a
BUTTÀ ., LICIA
Adreça electrònica licia.butta@urv.cat
Professors/es
BUTTÀ ., LICIA
Web
Descripció general i informació rellevant

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A16 Interpretar les imatges (coneixements bàsics d’iconografia)
 A19 Explicar la diversitat de llocs, regions i localitzacions interrelacionant els fenòmens geogràfics (medi físic i humà) a diferents escales territorials
Tipus B Codi Competències Transversals
 B1 Aprendre a aprendre
 B3 Aplicar pensament analític, crític, lògic i creatiu, demostrant dots d'innovació
 B6 Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A16 Conèixer les funcions i les característiques bàsiques de l'art en les seves diferents manifestacions a través de la història
Conèixer els diferents llenguatges formals i visuals al llarg de la història de l'art
Desenvolupar l'esperit analític i crític per veure i llegir l'obra d'art
Interpretar el llenguatge de les formes, apreciar els seus valors estètics i extreure'n informació sobre la cultura que els ha generat
 A19 Conèixer les funcions i les característiques bàsiques de l'art en les seves diferents manifestacions a través de la història
Conèixer els diferents llenguatges formals i visuals al llarg de la història de l'art
Desenvolupar l'esperit analític i crític per veure i llegir l'obra d'art
Interpretar el llenguatge de les formes, apreciar els seus valors estètics i extreure'n informació sobre la cultura que els ha generat
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Posar en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, els mètodes i les experiències que proposa el professor
Conèixer els diversos models d'estructura política i social existents en aquest període de la història
 B3 Desenvolupar l'esperit analític i crític per veure i llegir l'obra d'art
Saber seguir els recorreguts diacrònics dels principals elements que marquen i donen identitat a l'època contemporània
 B6 Conèixer els diferents llenguatges formals i visuals al llarg de la història de l'art
Interpretar el llenguatge de les formes, apreciar els seus valors estètics i extreure'n informació sobre la cultura que els ha generat
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
3 9 12
Sessió Magistral
A16
17 51 68
Debats
B3
12 12 24
Pràctiques de camp/sortides
A16
A19
15 15 30
Atenció personalitzada
10 10 20
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries
Sessió Magistral
Debats
Pràctiques de camp/sortides

Atenció personalitzada
Descripció

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Sessió Magistral
A16
Pràctiques de camp/sortides
A16
A19
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent