DADES IDENTIFICATIVES 2011_12
Assignatura (*) HISTÒRIA MODERNA DE LA CORONA D'ARAGÓ Codi 12204117
Ensenyament
Grau d'Història (2008)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Tercer Segon
Llengua d'impartició
Català
Departament Història i Història de l'Art
Coordinador/a
ROVIRA GÓMEZ, SALVADOR JOAN
Adreça electrònica salvadorjoan.rovira@urv.cat
Professors/es
ROVIRA GÓMEZ, SALVADOR JOAN
Web
Descripció general i informació rellevant

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A1 Conèixer, analitzar i transmetre la història general i la història pròpia del territori.
 A2 Conèixer i analitzar l’estructura diacrònica de la història.
 A6 Usar, ordenar i interpretar les fonts històriques.
 A7 Conèixer, analitzar i interpretar la història local.
 A11 Comprendre, interpretar i elaborar textos historiogràfics o documents originals en la llengua pròpia.
Tipus B Codi Competències Transversals
 B2 Resoldre problemes de forma efectiva en el camp de la història
 B3 Aplicar pensament analític, crític, lògic i creatiu, demostrant dots d'innovació
 B5 Treballar en equip de forma col·laborativa i amb responsabilitat compartida
Tipus C Codi Competències Nuclears
 C3 Gestionar la informació i el coneixement.
 C4 Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV.

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Coneix la història de l'entorn proper local i regional
Aprèn a manejar fonts i bibliografia específiques per realitzar treballs amb plantejament de noves hipòtesis o almenys de discussió
Aprèn a explicar el medi proper a partir del coneixement del passat
Inicia la investigació històrica a partir de fonts variades (intencionals i no intencionals)
 A2 Coneix la història de l'entorn proper local i regional
Aprèn a manejar fonts i bibliografia específica per realitzar treballs amb plantejament de noves hipòtesis o almenys de discussió
Aprèn a explicar el medi proper a partir del coneixement del passat
Inicia la investigació històrica a partir de fonts variades (intencionals i no intencionals)
 A6 Coneix la història de l'entorn proper local i regional
Aprèn a manejar fonts i bibliografia específiques per realitzar treballs amb plantejament de noves hipòtesis o almenys de discussió
Aprèn a explicar el medi proper a partir del coneixement del passat
Inicia la investigació històrica a partir de fonts variades (intencionals i no intencionals)
 A7 Coneix la història de l'entorn proper local i regional
Aprèn a manejar fonts i bibliografia específiques per realitzar treballs amb plantejament de noves hipòtesis o almenys de discussió
Aprèn a explicar el medi proper a partir del coneixement del passat
Inicia la investigació històrica a partir de fonts variades (intencionals i no intencionals)
 A11 Coneix la història de l'entorn proper local i regional
Aprèn a manejar fonts i bibliografia específiques per realitzar treballs amb plantejament de noves hipòtesis o almenys de discussió
Aprèn a explicar el medi proper a partir del coneixement del passat
Inicia la investigació històrica a partir de fonts variades (intencionals i no intencionals)
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B2 Identifica el que és un problema i pren la decisió d'afrontar-lo
 B3 Reconeix les limitacions i els punts dèbils dels seus processos i mètodes de treball
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses
 B5 Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C3 Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
 C4 Produeix un text escrit gramaticalment correcte

Continguts
Tema Subtema

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció

Atenció personalitzada
Descripció

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent