DADES IDENTIFICATIVES 2011_12
Assignatura (*) LITERATURA I SOCIETAT Codi 12214011
Ensenyament
Grau d'Història de l'Art (2008)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Formació bàsica Primer Segon
Llengua d'impartició
Anglès
Castellà
Català
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Filologia Catalana
Filologies Romàniques
Coordinador/a
BELLOT ., ANDREA ROXANA
ARITZETA ABAD, MARGARIDA
GIMENO PUYOL, MARIA DOLORES
Adreça electrònica mariadolores.gimeno@urv.cat
margarida.aritzeta@urv.cat
andrearoxana.bellot@urv.cat
Professors/es
GIMENO PUYOL, MARIA DOLORES
ARITZETA ABAD, MARGARIDA
BELLOT ., ANDREA ROXANA
Web
Descripció general i informació rellevant L’assignatura “Literatura i societat” s’imparteix en tres llengües diferents: català, castellà i anglès. L’alumne/a podrà triar el grup al qual es vol matricular. Per tal de poder veure les diferents versions de l’assignatura, cal que us dirigiu a les guies docents dels ensenyaments de grau corresponents: Grau d’Anglès; Grau de Llengua i Literatura Catalanes; Grau de Llengua i Literatura Hispàniques

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A29 Conèixer i comprendre les relacions ideològiques i estètiques entre la literatura i la societat.
 A30 Utilitzar el vocabulari tècnic bàsic per entendre els processos i les estructures de la creació literària i aplicar aquests coneixements a través d'anàlisis crítiques argumentades amb propietat oralment i per escrit.
 A31 Comprendre la literatura com una experiència cultural i estètica i com un espai de debat ideològic mitjançant diversos recursos creatius.
Tipus B Codi Competències Transversals
Tipus C Codi Competències Nuclears
 C5 Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional.

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A29 Adquireix coneixements literaris i culturals
Comprèn la literatura com un espai de representació i debat ideològic i de construcció de discursos socials
Realitza activitats d’estudi i anàlisi dels conceptes teòrics fonamentals per entendre la literatura
 A30 Realitza activitats d'estudi i anàlisi dels conceptes teòrics fonamentals per entendre la literatura
 A31 Comprèn la literatura com un espai de representació i debat ideològic i de construcció de discursos socials
Adquireix coneixements i conceptes per comprendre la importància social i política de la literatura en relació amb les preocupacions i els ideals estètics
Realitza activitats d’estudi i anàlisi dels conceptes teòrics fonamentals per entendre la literatura
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C5 Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics

Continguts
Tema Subtema

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
0 0 0
Atenció personalitzada
0 0 0
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries

Atenció personalitzada
Descripció

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent