DADES IDENTIFICATIVES 2011_12
Assignatura (*) TREBALL DE FI DE GRAU Codi 12214301
Ensenyament
Grau d'Història de l'Art (2008)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
12 Treball fi de grau Quart Anual
Llengua d'impartició
Català
Departament Història i Història de l'Art
Coordinador/a
CARBONELL PALLARÉS, JORGE ANGEL
Adreça electrònica jorgeangel.carbonell@urv.cat
Professors/es
CARBONELL PALLARÉS, JORGE ANGEL
Web
Descripció general i informació rellevant

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A1 Conèixer les coordenades espaciotemporals (diacronia i sincronia), els límits i les interrelacions geogràfiques i culturals de la història de l’art.
 A3 Analitzar la visió diacrònica regional i completa dels fenòmens artístics territorials en el context europeu occidental i hispànic.
 A4 Interpretar els coneixements particulars i optatius de la història de l'art.
 A6 Interpretar les principals fonts literàries i documentals de la història de l’art.
 A8 Aplicar les diferents metodologies d’aproximació a la història de l’art i de la seva contingència històrica (historiografia de l’art).
 A9 Aplicar la metodologia científica en història de l'art: estats de la qüestió, anàlisis integrals de l'obra d'art, replantejament de problemes, recerca d’informació inèdita, plantejament d’hipòtesis, processos crítics de síntesis, formulació ordenada de conclusions.
 A16 Conèixer els diferents períodes de la història universal.
 A19 Conèixer la relació interdisciplinària de les humanitats: filosofia, llengües antigues, lingüística, semiòtica, història del teatre i la literatura, història de la música, mitologia clàssica, història de les grans religions, sociologia i antropologia.
 A24 Elaborar, relacionar, sintetitzar i representar gràficament i cartogràficament informació geogràfica per a la comprensió i interpretació del territori.
 A27 Capacitat de reflexió i de raonament crític.
Tipus B Codi Competències Transversals
 B1 Aprendre a aprendre
 B2 Resoldre problemes de forma efectiva
 B3 Aplicar pensament crític, lògic i creatiu
 B4 Treballar de forma autònoma amb iniciativa
 B6 Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional
Tipus C Codi Competències Nuclears
 C3 Gestionar la informació i el coneixement.

Resultats d'aprenentatge
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Integra adequadament les competències específiques en relació a l'anàlisi i coneixement dels períodes històrics i de l'estructura diacrònica de l'Història de l'Art
 A3 Integra adequadament les competències específiques en relació amb l'anàlisi i coneixements dels períodes històrics i de l'estructura diacrònica de l'Història de l'Art
 A4 Integra adequadament les competències específiques en relació amb l'anàlisi i coneixements dels períodes històrics i de l'estructura diacrònica de l'Història de l'Art
 A6 Ha estat capaç d'integrar la metodologia del treball històric - artístic i d'analitzar críticament les fonts i les creacions artístiques
 A8 Ha estat capaç d'integrar la metodologia del treball històric - artístic i d'analitzar críticament les fonts i les creacions artístiques
 A9 Ha estat capaç d'integrar la metodologia del treball històric - artístic i d'analitzar críticament les fonts i les creacions artístiques
 A16 Integra adequadament les competències específiques en relació amb l'anàlisi i coneixements dels períodes històrics i de l'estructura diacrònica de l'Història de l'Art
 A19 Integra adequadament les competències específiques en relació amb l'anàlisi i coneixements dels períodes històrics i de l'estructura diacrònica de l'Història de l'Art
 A24 Comunica correctament en la llengua pròpia un resum coherent del treball realitzat
 A27 Ha estat capaç d'elaborar un discurs concís, coherent i que comuniqui els resultats del treball
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura
 B2 Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema
 B3 Aplica tècniques innovadores i obté resultats
 B4 Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats
 B6 Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (suports audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...)
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C3 Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors

Procediments de selecció i assignació
Procediments


Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Pla específic d'actuació
  Descripció

Mecanismes coordinació/seguiment
Descripció

Criteris i procediments d’avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Altres
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent