Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A2 |
Interpretar els processos i els fenòmens informatius i comunicatius textuals, orals i visuals en les societats contemporànies amb l’ajuda de les principals teories i escoles que els analitzen críticament des de les ciències socials. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT5 |
Comunicar informació de forma clara i precisa a audiències diverses. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A2 |
Coneix i comprèn la presència de la comunicació i la informació en el sistema social
Coneix la investigació comunicativa actual i els seus principals mètodes, resultats, teories i escoles
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques.
Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada.
Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu.
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral.
Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada.
Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
BLOC I: DISSENY DE PROJECTES DE RECERCA |
1.1 Definició del problema i criteris per a l'elecció del tema
1.2 Marc teòric: bases de dades, citació, selecció d'informació
1.3 Metodologia: tècniques de recollida de dades, estratègies per a l'anàlisi d'informació
1.4 Resultats i conclusions |
BLOC II: Bases del Marketing Digital |
1. Marketing digital vs marketing off line
2. El pla de marketing digital. Estratègies d’atracció, fidelització i prescriptors
3. SEO i SEM sessió 1
4. SEO i SEM sessió 2
5. Xarxes socials
6. Analítica i quadre de comandament |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
10 |
0 |
10 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
35 |
60 |
95 |
Sessió Magistral |
|
14 |
0 |
14 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves orals |
|
0 |
30 |
30 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació dels continguts de l'assignatura i dels exercicis pràctics. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Realització de pràctiques d'anàlisi i estudi de casos a l'aula per grups. |
Sessió Magistral |
Introducció, per part de les professores, dels principals conceptes i continguts de l'assignatura. |
Atenció personalitzada |
Tutories individuals i grupals. |
Descripció |
Al programa trobareu els dies i hores de tutoria. Per a concertar una cita cal escriure, amb antelació, a:
arantxa.capdevila@urv.cat |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Al llarg del quadrimestre, i en les dues parts de l'assignatura, es realitzaran pràctiques obligatòries guiades.
L'objectiu és que l'alumne pugui realitzar totes les tasques en l'ampli horari de les classes. |
Bloc I 50%
Bloc II 40% |
Proves orals |
|
Al final del quadrimestre es realitzarà una exposició oral sobre els resultats del BLOC II de la part professional de l'assignatura |
Bloc II 10% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
En cas que l'alumne no pugui seguir l'avaluació continuada, ha de comunicar-ho a les professores responsables de l'assignatura abans de Setmana Santa per poder optar a activitats compensatòries per seguir l'avaluació continuada. L'alumne que no comuniqui que NO pot seguir l'avaluació continuada i NO pacti una avaluació alternativa amb les docents, NO TÉ DRET A 2ona CONVOCATÒRIA. En cas que l'alumne no aprovi l'avaluació continuada, haurà de presentar LES PRÀCTIQUES NO PRESENTADES O SUSPESES i realitzar-les de forma individual. En cas que alguna d'aquestes pràctiques no siguin factibles de ser realitzades individualment, es donaran les instruccions pertinents per una prova adequada a les condicions de l'avaluació de 2ona convocatòria. |
Bàsica |
|
Maciá, F. 2013. Marketinc online 2.0. Anaya. Maciá, F. 2018. Estrategias de marketing digital. Anaya Multimedia. Scolari C.A. 2013. Narrativas transmedia: Cuando todos los medios cuentan. Deusto. Solis, A. 2016. SEO. Las claves esenciales. Anaya Multimedia. Kaushik, A. 2017. Analítica Web 2.0: El arte de analizar resultados y la ciencia de centrarse en el cliente. Gestión 2000. Gorostiza, I., Barainca, A. 2020. Data Analytics. Mide y Vencerás. Anaya Multimedia. Torres Burriel, D. 2018. Usabilidad. Deja de sufrir. Anaya Multimedia. Podcast Boluda, J. (2014-present). Marketing online [Podcast]. Spotify. https://open.spotify.com/show/2D42bidPAdkxoViddqnPAs?si=37eb930cde404344 |
Complementària |
|
|
Assignatures que en continuen el temari |
TREBALL DE FI DE GRAU/12224301 |
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|