Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A17 |
Exercir com a professionals que s’encarreguen de l’atenció al client de l’agència, assistint el client de manera contínua abans, durant i després de la realització de les accions de comunicació. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B9 |
Saber planificar i organitzar. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A17 |
Coneix els fonaments conceptuals de la gestió d’esdeveniments i del protocol
Aprèn els processos i mètodes de treball per al desenvolupament d’un esdeveniment i practicar les tècniques del protocol que es duran a terme
Desenvolupa un esdeveniment complet per a una empresa o institució
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B9 |
Té capacitat de planificació i organització
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Unitat temàtica transversal: Comunicació i habilitats personals
|
-Introducció als esdeveniments i al protocol des de la comunicació corporativa i les relacions públiques
-Habilitats personals: L'atenció, la planificació del temps, la creativitat i les relacions Socials |
Unitat 1: Protocol, cerimonial i etiqueta |
-Història i tipus de protocol
-Marc legal a Catalunya i a Espanya
-Classificació dels actes
-Aspectes bàsics del protocol
-El protocol empresarial |
Unitat 2: Gestió d'esdeveniments |
-De l'organització a la producció d'esdeveniments: "la posada en escena"
-La planificació i etapes en la producció d'esdeveniments
-El briefing i el projecte dels esdeveniments
-Programa i cronograma
-El pressupost i l'avaluació de l'esdeveniment
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Sessió Magistral |
|
20 |
0 |
20 |
Presentacions / exposicions |
|
20 |
40 |
60 |
Treballs |
|
10 |
50 |
60 |
Atenció personalitzada |
|
8 |
0 |
8 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
El primer dia de classe es farà l'explicació del funcionament general de l'assignatura |
Sessió Magistral |
Explicació dels continguts teòrics i conceptuals de l'assignatura |
Presentacions / exposicions |
Presentacions dels estudiants de temes pràctics de l'assignatura |
Treballs |
Realització de briefing i projecte d'un esdeveniment |
Atenció personalitzada |
Els horiaris d'atenció als estudiants es pactaran amb el professor via email |
Descripció |
Els horiaris d'atenció als estudiants es pactaran amb el professor via email. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Presentacions / exposicions |
|
Presentació i exposició a classe dels temes práctics assignats |
40% |
Treballs |
|
Realització del briefing d'un esdeveniment (20%)
Realització del projecte d'un esdeveniment (40%) |
20% + 40% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Per aprovar l'assignatura en primera convocatòria cal aprovar totes les pràctiques amb una mitjana de 5,0. En cas que l'estudiant suspengui o no es presenti a qualsevol d'aquests dos blocs d'avaluació en primera convocatòria, l'haurà de recuperar en segona. La nota de primera convocatòria serà un no presentat (si hi ha algun bloc avaluatori no presentat) o un suspès (si hi ha algun bloc de l'avaluació suspès). Per a la segona convocatòria es mantindran les notes de les parts de l'avaluació aprovades en primera convocatòria. En cas que calgui recuperar les pràctiques, l'estudiant lliurarà en segona convocatòria els exercicis no presentats o tornarà a presentar, millorats, aquells que hagin determinat el suspens en aquest bloc de pràctiques. |
Bàsica |
Fuente Lafuente, C, Técnicas de organización de actos, 2004, Ediciones Protocolo
Benito Sacristán, P., Guía de Estilo, Protocolo y Etiqueta en la empresa, 2011, Wolters Kluwer
Campos de García, G., Producción de eventos, 2008, Ediciones Protocolo
Lopez-Nieto Mallo, F, Honores y Protocolo, 2006, Wolters Kluwer
|
-RD 2099/1983 - Ordenament General de Precedències en l'Estat -Decret 189/1981 - Normes de Protocol i Cerimonial en l'Àmbit de la Generalitat de Catalunya -Cortelezzi, E. Buenos Modales, Buenos Negocios. Protocolo en la Empresa de Hoy. 2009,
Grijalbo -Blog Protocolo & Etiqueta. http://www.protocolo.org/ -Blog de Gloria Campos. http://www.gloriacampos.me/ |
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|